Social Icons

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 17, 2014

ΣΟΚ!!! ΑΓΟΡΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΩΣΦΟΡΟ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ



Ένας έφηβος από το ένα χωριό στο Limpopo προσεύχεται κάθε μέρα πάνω από ένα κατασκεύασμα Muthi (γιατροσόφι) με την ελπίδα ότι ο πατέρας του θα πεθάνει.

Λέει ότι μια διαβολική γυναίκα ήρθε στο όνειρο του και του είπε ότι αυτός ήταν ο τρόπος για να αποκτήσει πολλά χρήματα. Η παρασκευή περιλαμβάνει το κεφάλι ενός κοτόπουλου και τα πόδια, δύο μπαστούνια, ένα κερί, την εικόνα μιας λευκής γυναίκας, τούβλα που έχουν γραμμένα πάνω τους αριθμούς, μπουκάλια Muthi και μια εικόνα του πατέρα του. 

Ο πατέρας του ζει και εργάζεται στο Γιοχάνεσμπουργκ. "Του το έχω πει του ότι σκοπεύω να τον σκοτώσω», δήλωσε χθες το αγόρι. "Αλλά δεν με παίρνει στα σοβαρά." Αλλά ο θείος του, που τον έχει αναθρέψει δεδομένου ότι η μητέρα του πέθανε, ανησυχεί. "Υποπτεύθηκα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, όταν είδα τον ανιψιό μου να εκτελεί μαύρη μαγεία στο δρόμο. «Δεν ήμουν έκπληκτος γιατί ήξερα ότι είχε πνευματική δύναμη μέσα του. 

Κατάπιε 10γ και το έφτυσε έξω σαν ένα κέρμα.  "Αλλά συγκλονιστήκαμε τη Δευτέρα, όταν ο ίδιος μας είπε ότι έχτισε ένα βωμό στο δωμάτιό του με φιάλες Muthi, αλυσίδες και τούβλα», είπε ο θείος. "«Αναφέραμε τα πάντα στη φυλετική αρχή και προειδοποιήσαμε επίσης τους τοπικούς χωρικούς.» " Ο έφηβος είπε: ". Μια ηλικιωμένη γυναίκα ήρθε στο όνειρο μου και είπε ότι ήταν ο Εωσφόρος. Μου είπε να σκοτώσω τον πατέρα μου, ώστε να μπορέσω να γίνω πάμπλουτος.

"Μου έδωσε εντολή να σκοτώσω ένα κοτόπουλο, να κόψω 
το κεφάλι και τα πόδια και να το δέσω γύρω από μια εικόνα του πατέρα μου». «Κατόπιν θα πρέπει να τρυπήσω μια βελόνα στο κεφάλι του κοτόπουλου μέσω του κεφαλιού του πατέρα μου στην εικόνα.»

Μια άλλη βελόνα πρέπει να τρυπήσει και να περάσει μέσα από τα πόδια του κοτόπουλου στα πόδια του πατέρα μου στην εικόνα" . Είπε ότι εκτελούσε το τελετουργικό τρεις φορές την ημέρα και προσευχόταν στον εωσφόρο.  "Όταν προσεύχομαι λέω: Εωσφόρε, προσεύχομαι για εσάς. Οπουδήποτε και να βρίσκεται ο πατέρας μου αφήστε τον να πεθάνει και να γίνω πλούσιος. Το επαναλαμβάνω αυτό πολλές φορές ". 

Ο 52-χρονος Enos Khombo από την τοπική αρχή της φυλής, δήλωσε: ".

Απευθύνουμε έκκληση σε όλους εκεί έξω, είτε σε έναν προφήτη είτε σε inyanga (παραδοσιακός θεραπευτής), να έρθει και να βοηθήσει αυτό το αγόρι από τη δυστυχία του " Χρειαζόμαστε κάποιον με ισχυρή πνευματική δύναμη για να τον αποσυνδέσει από αυτό το κακό πνεύμα ». 

Προέτρεψε επίσης τους κατοίκους να συσπειρωθούν γύρω του και να βοηθήσουν το αγόρι. Ο Πάστορας Daniel Mogotlane είπε πως αν το αγόρι πήγε στο Γιοχάνεσμπουργκ, όπου βρίσκεται ο πατέρας του, "κάτι τρομερό μπορεί να συμβεί. 

Ο διάβολος μπορεί να δώσει υπερδυνάμεις και να κάνει καταπληκτικά πράγματα », είπε. Ο Παραδοσιακός θεραπευτής Mandla Mngwazi είπε πως το αγόρι σαφώς διακατέχεται από "ισχυρούς" Σατανικούς δαίμονες και χρειάζεται βοήθεια.


atheatignosi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

 
Blogger Templates