Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η πρόκριση στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ, όπως τόνισε ο Χουμπ Στέφενς στη συνέντευξη Τύπου.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Χουμπ Στέφενς:
«Ήταν απογοητευτικό το πώς έληξε το ματς. Θέλω από την άλλη να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου για το πως έπαιξαν. Μείναμε πίσω στο ημίχρονο και ήταν μονόδρομος να ρισκάρουμε στο δεύτερο. Κάναμε δύσκολη τη ζωή της Σάλκε, αλλά αφήσαμε χώρους. Μετά το 2-2 ήμασταν εμείς που είχαμε τις ευκαιρίες για το 3-2. Καμιά φορά δεν είναι πλεονέκτημα να μιλάς την ίδια γλώσσα με τον διαιτητή, με απέβαλε επειδή του είπα κάτι στα Ολλανδικά. Είναι κρίμα να στεκόμαστε σε διαιτητικές αποφάσεις. Κρίμα είναι, επίσης, που ο περισσότερος κόσμος είδε το παιχνίδι μόνο από τηλεόραση. Θα θέλαμε να πάμε στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ.
Είμαστε ευχαριστημένοι, όμως, που θα συμμετέχουμε στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Είναι μία διοργάνωση, στην οποία μπορούμε να «χτίσουμε». Επίσης, θα μπορέσουν κάποιοι παίκτες να μάθουν να παίζουν τρία παιχνίδια μέσα στην εβδομάδα, υπάρχουν παιδιά που δεν είναι συνηθισμένα σε αυτό, θα τους κάνει καλό. Εχουμε να μάθουμε πολλά από τις αναμετρήσεις με τη Σάλκε. Οι Σαλπιγγίδης, Αθανασιάδης ουσιαστικά δεν ήταν μόνο επιθετικοί στο παιχνίδι, έκαναν δουλειά στο κέντρο, έτρεξαν πολύ και η ομάδα έπρεπε να φρεσκαριστεί, όπως και έγινε, γι' αυτό και αντικαταστάθηκαν.
Επιπλέον ο Αθανασιάδης είχε τραυματισμό. Με «αν» και «ίσως» δεν μπορούμε να προχωρήσουμε, οπότε δε γίνεται να μιλάμε με υποθέσεις για το πώς θα ήταν το ματς αν είχαμε τον κόσμο δίπλα μας. Ξέραμε, όμως, ότι θα παίξουμε χωρίς θεατές, όπως θα συμβεί και για το επόμενο παιχνίδι μας. Αυτό είναι μειονέκτημα για μας και πλεονέκτημα για τον αντίπαλο, έτσι πρέπει να γίνει.
Τελικά μικρολεπτομέρειες έκριναν τον αγώνα. Δε θέλω να μείνω στις διαιτητικές αποφάσεις, ενδεχομένως να έγινε πέναλτι στον Στοχ, δεν μπορώ να έχω άποψη από εκεί ψηλά που ήμουν. Ο παίκτης μας, όμως, πριν και μετά από αυτήν τη φάση, είχε ευκαιρίες για να κάνει το 3-2, γεγονός που θα ελευθέρωνε άλλες δυνάμεις. Δεν ήταν φτηνά τα γκολ που δεχτήκαμε, παίζουμε με αντίπαλο, στη συγκεκριμένη περίπτωση είχαμε τη Σάλκε, η οποία έχει ποιότητα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου