Συμμετοχή του Σωματείου Εκπαιδευτικών Ιδιωτικής Εκπαίδευσης Ηρακλειού στην απεργία της Δευτέρα 16/9 και Τρίτης 17/9
Όχι στον νόμο για το «Νέο Λύκειο» - Παλεύουμε για νέα Κλαδική Σύμβαση
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Το σωματείο Εκπαιδευτικών στην Ιδιωτική Εκπαίδευση «Γαλάτεια Καζαντζάκη», στηρίζει τις απεργιακές κινητοποιήσεις που εξαγγέλθηκαν για Δευτέρα και Τρίτη 16 και 17/9 από την ΟΙΕΛΕ και καλεί την Δευτέρα στις 10.30 στην Πλατεία Ελευθερίας.
Η δικομματική κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ πρέπει να πάρει μια ισχυρή απάντηση. Μέσα στο καλοκαίρι έστειλε πάνω από 2000 συνάδελφούς μας στη διαθεσιμότητα-ανεργία, ενώ πριν λίγες ημέρες, κατέθεσε το νομοσχέδιο για το «νέο Λύκειο» και το «νέο Επαγγελματικό Λύκειο».Το νομοσχέδιο εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης αντιλαϊκής πολιτικής της κυβέρνησης, συμβάλλει στην επιτάχυνση των διαρθρωτικών αλλαγών στο Δημόσιο και στην Εκπαίδευση, υπηρετεί τη γενικότερη στρατηγική της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας του μεγάλου κεφαλαίου. Βρίσκεται στην ίδια όχθη και στρατηγική της μείωσης των μισθών, της διάλυσης της κοινωνικής ασφάλισης, της μείωσης των εργοδοτικών εισφορών, των ιδιωτικοποιήσεων και της φοροληστείας.
Τί κάνει λοιπόν η κυβέρνηση με το νομοσχέδιο:
Περιορίζει ακόμα περισσότερο το δικαίωμα στη γενική μόρφωση
Μετατρέπουν το Λύκειο σε ένα ατελείωτο εξεταστικό κέντρο, που δένεται ασφυκτικά με την πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο. Για να περάσει ένα παιδί στο Πανεπιστήμιο, θα πρέπει να δώσει 4 (!) φορές πανελλαδικές εξετάσεις, ταΐζοντας κυριολεκτικά τα φροντιστήρια και την παραπαιδεία..
Το νομοσχέδιο θεσμοθετεί το 4ο έτος στα ΕΠΑΛ, τη λεγόμενη μαθητεία, όπου οι μαθητές θα δουλεύουν με μεροκάματο μόλις ...9 ευρώ (μεικτά), χωρίς ένσημο και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Δεν πρόκειται για πρακτική άσκηση, ώστε να μάθει κάποιος τη δουλειά, όπως λένε, αλλά για προσφορά τσάμπα εργασίας προς τους επιχειρηματίες και προετοιμασία για δουλειά στη συνέχεια με αυτούς τους όρους. Θέλουν τα παιδιά μας σύγχρονους δούλους του 21ουαιώνα.
Εισάγουν στο σχολείο τις προσλήψεις μέσω ΕΣΠΑ και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ), τα 5μηνα, με μισθό μόλις 400 ευρώ το μήνα. Βάζουν μπουρλότο στη μόνιμη και σταθερή δουλειά.
Την ίδια ώρα, εμείς οι Ιδιωτικοί Εκαπιδευτικοί έχουμε νιώσει βαθιά στο πετσί μας στις αντιδραστικές πολιτικές που προωθούνται από Μνημόνιο-ΕΕ.
Κατάργηση της κλαδικής μας σύμβασης
Ατομικές συμβάσεις εργασίας
Μείωση ωρομισθίου.
Συνάδελφε μην ξεγελιέσαι. Τα 3,52€ μεικτά που υπογράφεις, μπορεί να μην σημαίνει ότι θα μειωθούν και τα χρήματα που θα παίρνεις, ανάλογα με την συμφωνία μεταξύ εσένα και του εργοδότη, όμως δεν θα θεμελιώσεις τα δικαιώματα για να μπεις ταμείο ανεργίας, για σύνταξη φυσικά ούτε λόγος!. Σκέψου αυτό.
Με την προηγούμενη σύμβαση των 11,09€, μια ώρα δουλειάς αρκόυσε για ένα ένσημο. Τώρα θες σχεδόν 4! Μην το αφήνεις στην «καλη διάθεση» του εργοδότη την μείωση κατά 1-2€ του ωρομισθίου, με ταυτόχρονη μείωση του ποσού που υπογράφεις στην σύμβαση.
Γι’αυτό κανένας Ιδιωτικός Εκαιδευτικός μόνος του! Συσπειρώσου στο Σωματείο για να παλέψουμε με καλύτερους όρους για υπογραφή νεας κλαδικής σύμβασης, στο ύψος των 11,09€ ως βάση για διαπραγμάτευση για ουσιαστικές αυξήσεις.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Το σωματείο Εκπαιδευτικών στην Ιδιωτική Εκπαίδευση «Γαλάτεια Καζαντζάκη», στηρίζει τις απεργιακές κινητοποιήσεις που εξαγγέλθηκαν για Δευτέρα και Τρίτη 16 και 17/9 από την ΟΙΕΛΕ και καλεί την Δευτέρα στις 10.30 στην Πλατεία Ελευθερίας.
Η δικομματική κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ πρέπει να πάρει μια ισχυρή απάντηση. Μέσα στο καλοκαίρι έστειλε πάνω από 2000 συνάδελφούς μας στη διαθεσιμότητα-ανεργία, ενώ πριν λίγες ημέρες, κατέθεσε το νομοσχέδιο για το «νέο Λύκειο» και το «νέο Επαγγελματικό Λύκειο».Το νομοσχέδιο εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης αντιλαϊκής πολιτικής της κυβέρνησης, συμβάλλει στην επιτάχυνση των διαρθρωτικών αλλαγών στο Δημόσιο και στην Εκπαίδευση, υπηρετεί τη γενικότερη στρατηγική της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας του μεγάλου κεφαλαίου. Βρίσκεται στην ίδια όχθη και στρατηγική της μείωσης των μισθών, της διάλυσης της κοινωνικής ασφάλισης, της μείωσης των εργοδοτικών εισφορών, των ιδιωτικοποιήσεων και της φοροληστείας.
Τί κάνει λοιπόν η κυβέρνηση με το νομοσχέδιο:
Περιορίζει ακόμα περισσότερο το δικαίωμα στη γενική μόρφωση
Μετατρέπουν το Λύκειο σε ένα ατελείωτο εξεταστικό κέντρο, που δένεται ασφυκτικά με την πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο. Για να περάσει ένα παιδί στο Πανεπιστήμιο, θα πρέπει να δώσει 4 (!) φορές πανελλαδικές εξετάσεις, ταΐζοντας κυριολεκτικά τα φροντιστήρια και την παραπαιδεία..
Το νομοσχέδιο θεσμοθετεί το 4ο έτος στα ΕΠΑΛ, τη λεγόμενη μαθητεία, όπου οι μαθητές θα δουλεύουν με μεροκάματο μόλις ...9 ευρώ (μεικτά), χωρίς ένσημο και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Δεν πρόκειται για πρακτική άσκηση, ώστε να μάθει κάποιος τη δουλειά, όπως λένε, αλλά για προσφορά τσάμπα εργασίας προς τους επιχειρηματίες και προετοιμασία για δουλειά στη συνέχεια με αυτούς τους όρους. Θέλουν τα παιδιά μας σύγχρονους δούλους του 21ουαιώνα.
Εισάγουν στο σχολείο τις προσλήψεις μέσω ΕΣΠΑ και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ), τα 5μηνα, με μισθό μόλις 400 ευρώ το μήνα. Βάζουν μπουρλότο στη μόνιμη και σταθερή δουλειά.
Την ίδια ώρα, εμείς οι Ιδιωτικοί Εκαπιδευτικοί έχουμε νιώσει βαθιά στο πετσί μας στις αντιδραστικές πολιτικές που προωθούνται από Μνημόνιο-ΕΕ.
Κατάργηση της κλαδικής μας σύμβασης
Ατομικές συμβάσεις εργασίας
Μείωση ωρομισθίου.
Συνάδελφε μην ξεγελιέσαι. Τα 3,52€ μεικτά που υπογράφεις, μπορεί να μην σημαίνει ότι θα μειωθούν και τα χρήματα που θα παίρνεις, ανάλογα με την συμφωνία μεταξύ εσένα και του εργοδότη, όμως δεν θα θεμελιώσεις τα δικαιώματα για να μπεις ταμείο ανεργίας, για σύνταξη φυσικά ούτε λόγος!. Σκέψου αυτό.
Με την προηγούμενη σύμβαση των 11,09€, μια ώρα δουλειάς αρκόυσε για ένα ένσημο. Τώρα θες σχεδόν 4! Μην το αφήνεις στην «καλη διάθεση» του εργοδότη την μείωση κατά 1-2€ του ωρομισθίου, με ταυτόχρονη μείωση του ποσού που υπογράφεις στην σύμβαση.
Γι’αυτό κανένας Ιδιωτικός Εκαιδευτικός μόνος του! Συσπειρώσου στο Σωματείο για να παλέψουμε με καλύτερους όρους για υπογραφή νεας κλαδικής σύμβασης, στο ύψος των 11,09€ ως βάση για διαπραγμάτευση για ουσιαστικές αυξήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου