Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση δύο έργων στο Δήμο Αγίου Νικολάου από το Πράσινο Ταμείο και το χρηματοδοτικό πρόγραμμα «Αστική Αναζωογόνηση» του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για τον εκσυγχρονισμό των δικτύων άρδευσης πρασίνου κοινόχρηστων χώρων της έδρας του Αγίου Νικολάου, προϋπολογισμού 36.448,85€ και την προμήθεια κεντρικού ηλιακού συστήματος παραγωγής ζεστού νερού στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Αγίου Νικολάου, προϋπολογισμού 28.334,28€.