skip to main |
skip to sidebar
Μ.Γλέζος "Έχουμε όλοι ευθύνες γιατί δεν έχει πέσει η κυβέρνηση"
Ο τίτλος από το CRETETV για την συνέντευξη τύπου χθές του Μανώλη Γλέζου
και της Ρένας Δούρου, με αφορμή την συμμετοχή τους στις εκδηλώσεις μνήμης για το ολοκαύτωμα της Βιάννου και
της συμμετοχής του Μανώλη Γλέζου στο συνέδριο για τις Γερμανικές
πολεμικές αποζημειώσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου