Social Icons

Κυριακή, Ιανουαρίου 12, 2014

Προφυλακίστηκαν

Τον δρόμο για τις φυλακές Κορυδαλλού παίρνουν οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής, Γιώργος Γερμενής και Παναγιώτης Ηλιόπουλος Η απόφαση για την προφυλάκιση των δύο στελεχών της Χρυσής Αυγής προκάλεσε έντονες αντιδράσεις σε συγγενείς των δύο κατηγορουμένων, καθώς και σε υποστηρικτές της συγκεκριμένης πολιτικής παράταξης.

«Αυτοί οι άνθρωποι μάχονται για όλους τους Έλληνες και τα παιδιά σας. Στο τέλος η Δικαιοσύνη θα λάμψει», δήλωσε η σύζυγος του Γ. Γερμενή εν μέσω έντονης συναισθηματικής φόρτισης των παρευρισκομένων.

Οι απολογίες των δύο βουλευτών, ενώπιον των ανακριτριών, Ιωάννας Κλάπα και Μαρίας Δημητροπούλου, έγιναν παρουσία του Εισαγγελέα Ισίδωρου Ντογιάκου και είχαν ξεκινήσει το πρωί. Ο Γιώργος Γερμενής παρέμεινε στο ανακριτικό γραφείο επί επτά ώρες, ενώ Παναγιώτης Ηλιόπουλος για τουλάχιστον πέντε ώρες. Όπως έγινε γνωστό, ο τρίτος βουλευτής, που είχε κληθεί σε απολογία, ο Στάθης Μπούκουρας, θα περάσει το κατώφλι των ανακριτριών στις 10.00 το πρωί της Κυριακής, καθώς αναβλήθηκε η προγραμματισμένη διαδικασία λόγω κόπωσης των δικαστών.

Η βασική κατηγορία που αντιμετωπίζουν οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής είναι τα αδικήματα της διεύθυνσης και ένταξης σε εγκληματική οργάνωση, για τα οποία, πριν λίγο καιρό, η Βουλή αποφάσισε την άρση της ασυλίας τους.

Έξω από το κτίριο του Εφετείου παραμένουν συγκεντρωμένοι περίπου 100 φίλοι, μέλη και υποστηρικτές της Χρυσής Αυγής, σε συμπεράσταση των κατηγορούμενων βουλευτών του κόμματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

 
Blogger Templates