Social Icons

Κυριακή, Ιανουαρίου 12, 2014

Εκδήλωση με θέμα τη βία κατά των παιδιών

Εκδήλωση με θέμα τη βία κατά των παιδιώνΟ Σύλλογος Γονέων Κηδεμόνων Μαθητών 3ου Γυμνασίου Δήμου Ρεθυμνου και η Διεύθυνση Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού, στο πλαίσιο του προγράμματος «Γνωρίζω, Μιλάω, Αλλάζω», καλεί την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου και ώρα 18.30 το απόγευμα στο 3o Γυμνάσιο Ρεθύμνου στη διεξαγωγή της δίωρης συζήτησης με θέμα:

«Πρόληψη φαινομένων βίας με έμφαση στη σεξουαλική βία κατά των παιδιών και των εφήβων είτε αυτή προέρχεται από ενηλίκους ή από ανηλίκους».

Θα γίνει ενημέρωση για τις μορφές κακοποίησης µε έμφαση σε ζητήματα σεξουαλικής βίας κατά των παιδιών καιεκτενής αναφορά στην έννοια της μονεϊκότητας και σε ζητήματα ρόλων και ορίων στις σχέσεις. 

Παρέχονται πρακτικές συμβουλές για την προστασία των παιδιών από τη σεξουαλική βία. Τέλος, συζητείται και περιγράφεται η ενδεδειγμένη στάση και αντίδραση των γονιών σε περιπτώσεις υποψίας κακοποίησης των παιδιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

 
Blogger Templates