Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος μίλησε σήμερα το πρωί, στη ραδιοφωνική εκπομπή «Οι αντίθετοι», του Alpha 9.89 FM, που παρουσιάζουν οι δημοσιογράφοι κ. Δήμος Βερύκιος και κ. Δημήτρης Σταυρόπουλος.
ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ
Δημοσιογράφος: Τι ακριβώς συμβαίνει με την κόντρα σας, με τα παιδιά του Ολυμπιακού για το μνημόσυνο για τους φίλους τους, που χάσανε στο Στάδιο Καραϊσκάκη;
Δήμαρχος: Η κόντρα όπως πολύ καλά γνωρίζετε, καλύτερα από εμένα, θέλει τουλάχιστον δύο. Εγώ δεν προσφέρομαι για τέτοιες κόντρες. Εγώ έχω την τιμή να είμαι Δήμαρχος με την εντολή της πλειοψηφίας του πειραϊκού λαού, εδώ στον Πειραιά που είναι η έδρα του Ολυμπιακού, όπου ο Ολυμπιακός γεμίζει τις ψυχές όλων των Πειραιωτών και πέραν του Πειραιά και βεβαίως δεν έχω κάτι περισσότερο να πω από την οδύνη μου για τον άδικο χαμό αυτών των παιδιών εδώ και 33 χρόνια. Κανείς ένοχος δεν έχει πληρώσει ακόμη κι αυτό είναι μια πίκρα. Διατηρώ τις πολύ καλές φιλικές σχέσεις, οι οποίες είναι σχέσεις δεκαετιών με τις οικογένειες των θυμάτων, στη θλίψη των οποίων υποκλίνομαι και στην οδύνη των οποίων υποκλίνομαι. Ως εκ τούτου δεν κάνω καμία αντιπαράθεση.
Δημοσιογράφος: Ωστόσο όμως μέσω του διαδικτύου, μολύνουν και το όνομα το δικό σου και την όποια σκέψη Δήμαρχέ μου είχες, λέγοντας ότι εσύ επιχείρησες να καπελώσεις την εκδήλωση που επί τριάντα τόσα χρόνια γίνεται σεμνά και ταπεινά.
Δήμαρχος: Δεν θα κάνω ούτε φέτος τίποτα παραπάνω, μάλλον θα το κάνω ακόμη σεμνότερα σεβόμενος την μνήμη αυτών των παιδιών και μη ανταποκρινόμενος σε ρήξεις και κόντρες. Ό,τι έκανα όλα αυτά τα χρόνια. Και τα χρόνια που είμαι Δήμαρχος και τα χρόνια που ήμουν Βουλευτής. Αντί να δίνω απαντήσεις σας παραπέμπω τι έγινε πέρυσι, τι έγινε πρόπερσι, τι έγινε αντιπρόπερσι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου