
«Επειδή ο πατέρας μου ήταν ένας άνθρωπος με πάρα πολύ χιούμορ, νομίζω ότι μετά θάνατον θα ήθελε για μένα να είμαι χαρούμενος», δήλωσε ο πασίγνωστος Έλληνας ηθοποιός. Μάλιστα πρόσθεσε ότι δύο μέρες μετά πήγε στον Πάνο Κιάμο...
Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης είπε ότι ήταν πολύ χαλαρός με την ιδέα, καθώς δεν ήταν άμεσος θάνατος και εξήγησε: «Ο καρκίνος έχει δυο όψεις. Ο μισός θάνατος είναι όταν σου λένε ότι έχει και ο άλλος μισός μετά».
«Επειδή ο πατέρας μου ήταν ένας άνθρωπος με πάρα πολύ χιούμορ, ήταν πολύ επικοινωνιακός, πολύ χωρατατζής, πολύ καλός άνθρωπος για μένα, εξαιρετικός, νομίζω ότι μετά θάνατον θα ήθελε για μένα να είμαι χαρούμενος…
«Πήγα στην κηδεία και μετά το βράδυ έπαιζα στη Θεσσαλονίκη. Μετά πήγαμε Αλεξανδρούπολη, ενώ το αργά βγήκαμε στον Κιάμο, ανοίξαμε τα μπουκάλια μας και διασκεδάσαμε», αποκάλυψε ο πασίγνωστος ηθοποιός!
Και καταλήγει: «Νομίζω ότι αυτό θα ήθελε να κάνω… Πενθούσα ούτως άλλως μέχρι να πεθάνει».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου