Αφορμή της συγκεκριμένης ενέργειας ήταν η δραστική μείωση των δρομολογίων του ΚΤΕΛ από την κωμόπολη προς το Ηράκλειο και το Ρέθυμνο το τελευταίο χρονικό διάστημα, καθώς η συγκεκριμένη σύνδεση κρίνεται οικονομικά ασύμφορη.
Κυριακή, Ιανουαρίου 12, 2014
Αυτό ήταν το πρώτο λεωφορείο της γραμμής Ανώγεια- Ηράκλειο
Αφορμή της συγκεκριμένης ενέργειας ήταν η δραστική μείωση των δρομολογίων του ΚΤΕΛ από την κωμόπολη προς το Ηράκλειο και το Ρέθυμνο το τελευταίο χρονικό διάστημα, καθώς η συγκεκριμένη σύνδεση κρίνεται οικονομικά ασύμφορη.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου