Social Icons

Κυριακή, Ιανουαρίου 12, 2014

Αυτό ήταν το πρώτο λεωφορείο της γραμμής Ανώγεια- Ηράκλειο

Αυτό ήταν το πρώτο λεωφορείο της γραμμής Ανώγεια- ΗράκλειοΣτη δημοσιότητα δόθηκε η φωτογραφία του πρώτου λεωφορείου της γραμμής Ηρακλείου - Ανώγεια, το οποίο χρησιμοποιήθηκε τη δεκαετία του ’30.

Αφορμή της συγκεκριμένης ενέργειας ήταν η δραστική μείωση των δρομολογίων του ΚΤΕΛ από την κωμόπολη προς το Ηράκλειο και το Ρέθυμνο το τελευταίο χρονικό διάστημα, καθώς η συγκεκριμένη σύνδεση κρίνεται οικονομικά ασύμφορη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

 
Blogger Templates