Social Icons

Τετάρτη, Ιανουαρίου 29, 2014

Ληστές «μπούκαραν» στο κοινωνικό ιατρείο της Καλαμάτας (φωτό)

pliatsiko1

Άγνωστοι  έκαναν “ντου” χθες το βράδυ στο κοινωνικό ιατρείο της Καλαμάτας για να το ληστέψουν. Αξίζει να σημειώσουμε ότι είναι ένας χώρος όπου καθημερινά το επισκέπτονται πολλοί άποροι ασθενείς. 


pliatsiko1
Σύμφωνα με πληροφορίες του tharrosnews.gr, οι δράστες παραβίασαν την πόρτα του ιατρείου, που στεγάζεται σε χώρο του παλιού νοσοκομείου της μεσσηνιακής πρωτεύουσας, και αφαίρεσαν ηλεκτρονικούς υπολογιστές προκαλώντας παράλληλα μεγάλες υλικές ζημιές.
pliatsiko2
Οι υπολογιστές  όπως ανέφεραν οι υπεύθυνοι του ιατρείου , είχαν προέλθει από δωρεές πολιτών. Από την άλλη, η κλινική θα χρειαστεί πολλές ημέρες για να επαναλειτουργήσει.
pliatsiko3
pliatsiko4
pliatsiko5


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

 
Blogger Templates