Social Icons

Κυριακή, Ιανουαρίου 12, 2014

Επιστρέφει στον Κορυδαλλό ο Σάββας Ξηρός

Επιστρέφει στον Κορυδαλλό ο Σάββας Ξηρός Εξιτήριο από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας πήρε σήμερα το πρωί το μέλος της «17 Νοέμβρη» Σάββας Ξηρός, ο οποίος νοσηλευόταν από την περασμένη Τρίτη προκειμένου να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις.

Σε επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε ο διοικητής του νοσοκομείου κ. Θανάσης Μητσιός επισημαίνονται τα ακόλουθα: «Μετά την ολοκλήρωση του απαραίτητου και εκτεταμένου κλινικού και παρακλινικού ελέγχου του κ. Σάββα Ξηρού, εδόθη εξιτήριο από την Πανεπιστημιακή Νευρολογική Κλινική του Νοσοκομείου μας. Η κατάσταση της υγείας του κ. Ξηρού ήταν καλή και σταθερή καθ' όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του».

Ο Σάββας Ξηρός έχει ήδη αναχωρήσει από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, συνοδευόμενος από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, για τις φυλακές Κορυδαλλού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

 
Blogger Templates