Σε επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε ο διοικητής του νοσοκομείου κ. Θανάσης Μητσιός επισημαίνονται τα ακόλουθα: «Μετά την ολοκλήρωση του απαραίτητου και εκτεταμένου κλινικού και παρακλινικού ελέγχου του κ. Σάββα Ξηρού, εδόθη εξιτήριο από την Πανεπιστημιακή Νευρολογική Κλινική του Νοσοκομείου μας. Η κατάσταση της υγείας του κ. Ξηρού ήταν καλή και σταθερή καθ' όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του».
Ο Σάββας Ξηρός έχει ήδη αναχωρήσει από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, συνοδευόμενος από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, για τις φυλακές Κορυδαλλού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου