Δεν διστάζει μάλιστα να αναφέρει ονόματα και περιπτώσεις, ενώ δηλώνει έτοιμος να αποδείξει με στοιχεία αυτά τα οποία καταγγέλλει.
Εξαιρετικό ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι ο κ. Γαβριηλίδης, σύμφωνα με τα όσα περιγράφει στην αναφορά του, είναι γνωστός για τον αγώνα του στο συγκεκριμένο νοσοκομείο εναντίον των «φακελακίων».
Προτρέπει τους ασθενείς να μη δίνουν «φακελάκια» στους ιατρούς, ενώ τονίζει ότι ο ίδιος χειρουργεί δωρεάν τους ασθενείς του, και για αυτόν τον λόγο θεωρείται «μαύρο πρόβατο».
Μάλιστα, όπως δηλώνει δεν είναι η πρώτη φορά που καταγγέλλει ατασθαλίες του νοσοκομείου προς τη διοίκηση. Το έχει κάνει και στο παρελθόν, χωρίς αποτέλεσμα. Αυτό που συνέβη όμως ήταν η πρόσφατη απόσπασή του, με απόφαση της διοίκησης, στο Γενικό Νοσοκομείο Κιλκίς.
H αναφορά-καταγγελία του διευθυντή της Χειρουργικής Κλινικής του Θεαγένειου Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης Πασχάλη Γαβριηλίδη, η οποία έγινε στις 7 Ιανουαρίου του 2014, προς τη διοίκηση του νοσοκομείου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου