Ενώπιον του αυτοφώρου δικαστηρίου οδηγούνται σήμερα, Τρίτη, η σύζυγος και ο αδελφός του βουλευτή της ΝΔ Γεράσιμου Γιακουμάτου, καθώς και η διαχειρίστρια και ο λογιστής του οίκου ευγηρίας στο Νέο Ψυχικό, στον οποίο η σύζυγος του βουλευτή εμφανίζεται ως πρόεδρος και ο αδελφός του ως δiευθύνων σύμβουλος.Μέχρι τη δίκη τους και οι τέσσερις κατηγορούμενοι θα παραμείνουν κρατούμενοι στο κτίριο της ΓΑΔΑ.
Οι κατηγορούμενοι αρνούνται τα όσα τους αποδίδονται, ενώ διά των συνηγόρων τους κάνουν αναφορά σε «σόου» που γίνεται σε βάρος τους.
Όπως έγινε γνωστό, η Εισαγγελία θα μελετήσει τα στοιχεία της δικογραφίας προκειμένου να διαπιστωθεί αν προκύπτει λόγος να κινηθεί σε βάρος του Γεράσιμου Γιακουματου και εφόσον προηγηθεί άρση της βουλευτικής του ασυλίας.
Ο βουλευτής έκανε λόγο για «μικρή φορολογική παράβαση» για την οποία η οικογένεια δεν είχε ενημερωθεί.
«Μας έριξαν στα λιοντάρια, δεν υπάρχει απολύτως τίποτα… Μας συνέλαβαν για να ερευνήσουν το δήθεν», φώναξε μετά την άσκηση της δίωξης ο συλληφθείς λογιστής του γηροκομείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου