Λίγο μετά τις 12.00 το μεσημέρι, άγνωστοι τηλεφώνησαν στο zougla.gr λέγοντας ότι «σε 45 λεπτά από τώρα θα εκραγεί βόμβα» στο κτήριο ΔΕΣΚοι του Παντείου πανεπιστημίου και προειδοποίησαν για την εκκένωση των οδών Λαγουμιτζή και Τρικούπη. «Δεν είναι φάρσα, είναι απάντηση των αναρχικών στο σύστημα» ανέφερε ο άγνωστος που κάλεσε.
Πέμπτη, Ιανουαρίου 23, 2014
Τηλεφώνημα για βόμβα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο
Λίγο μετά τις 12.00 το μεσημέρι, άγνωστοι τηλεφώνησαν στο zougla.gr λέγοντας ότι «σε 45 λεπτά από τώρα θα εκραγεί βόμβα» στο κτήριο ΔΕΣΚοι του Παντείου πανεπιστημίου και προειδοποίησαν για την εκκένωση των οδών Λαγουμιτζή και Τρικούπη. «Δεν είναι φάρσα, είναι απάντηση των αναρχικών στο σύστημα» ανέφερε ο άγνωστος που κάλεσε.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου