Social Icons

Κυριακή, Ιανουαρίου 12, 2014

Ορεστιάδα: Αφαιρούσε παράνομα γραμμές του ΟΣΕ

Ορεστιάδα: Αφαιρούσε παράνομα γραμμές του ΟΣΕΣτη σύλληψη ενός 35χρονου «κυνηγού» μετάλλων προχώρησαν άνδρες της αστυνομίας στο Σάκκο Ορεστιάδας.

Όπως διαπιστώθηκε, ο συλληφθείς αφαιρούσε μεταλλικά εξαρτήματα από ανενεργή σιδηροδρομική γραμμή του ΟΣΕ, ωστόσο έγινε αντιληπτός από περαστικούς που ειδοποίησαν στη συνέχεια την αστυνομία.

Ο δράστης, ο οποίος έχει απασχολήσει επανειλημμένα την αστυνομία στο παρελθόν για υποθέσεις κλοπών, παραπέμφθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

 
Blogger Templates