Υπομονή ζήτησε ο Μαρίνος Ουζουνίδης μετά το 1-1 με τον Αστέρα στα Χανιά. Ενώ ο Σάκης Τσιώλης μίλησε για την κόκκινη κάρτα που ανέτρεψε τα σχέδιά του και την αντίδραση των παικτών του στο δεύτερο ημίχρονο του 1-1 με τον Πλατανιά
Ο προπονητής του Πλατανιά τόνισε: "Οι ποδοσφαιριστές μου δεν πρέπει να είναι απογοητευμένοι. Είμαστε καινούργια ομάδα και θεωρώ ότι σιγά-σιγά θα πάμε ακόμα καλύτερα. Δεν καταφέραμε να νικήσουμε, πρέπει να δεθούν οι παίκτες και θα πάμε πολύ καλύτερα, γι' αυτό δεν είμαι απογοητευμένος.
Ο Αστέρας έπαιζε με δέκα, αλλά οι παίκτες που έχει διαθέτουν ποιότητα. Είχαμε παιδιά που δεν ήταν έτοιμοι να παίξουν όπως ο Θέρα, θέλουμε λίγο χρόνο ακόμα για να βελτιωθούμε. Δεν πρέπει να παρασυρόμαστε, αφού κατά διαστήματα παίξαμε καλό ποδόσφαιρο.
Ο κόσμος και οι ποδοσφαιριστές πρέπει να πιστέψουν στην ομάδα και θα πάμε καλύτερα. Έχουμε καλούς παίκτες στην ομάδα, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζονται οι ποδοσφαιριστές μεταξύ τους.
Είχαμε να αντιμετωπίσουμε ένα αντίπαλο μεγάλη ποιότητα και δεν ήμασταν τόσο καλοί. Χάναμε όλες τις πρώτες μπαλιές και εκεί υστερήσαμε".
Ο προπονητής του Αστέρα Σάκης Τσιώλης τόνισε: "Η φιλοξενία του Πλατανιά είναι πραγματικά πολιτισμός, ειδικά σε μία δύσκολη εποχή. Είναι ένα αποτέλεσμα που δεν ήθελε καμία από τις δύο ομάδες, έτσι όπως ξεκίνησε το παιχνίδι. Με το να μείνουμε πίσω στο σκορ και με παίκτη λιγότερο, κινδυνεύαμε να δεχτούμε και δεύτερο γκολ.
Στο δεύτερο ημίχρονο βοήθησαν οι αλλαγές και αποφασίσαμε να δώσουμε ταχύτητα φτάνοντας στην ισοφάριση.
Και οι δύο ομάδες θα μπορούσαν να έχουν βάλει το γκολ στο δεύτερο ημίχρονο. Συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μου και καλή χρονιά στον Πλατανιά.
Οι Πιπίνης και Ζαραδούκας αγωνίζονται στην ίδια θέση και επέλεξα να βάλω ποδοσφαιριστές που έχουν περισσότερο καιρό στην ομάδα. Και οι δύο πάντως μπορούν να παίξουν ανά πάσα στιγμή καθώς αγωνίζονται στην ίδια θέση"
.
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου