Καλεί το λαό σε εγρήγορση
Η Επιτροπή Ειρήνης Ηρακλείου, μέλος της ΕΕΔΥΕ καταγγέλλει, σε ανακοίνωση της, "τη συνεχιζόμενη και κλιμακούμενη ιμπεριαλιστική επίθεση σε βάρος του συριακού λαού. Με πρωταγωνιστές τις ΗΠΑ, Γαλλία, Μεγάλη Βρετανία, Τουρκία, Κατάρ και Σαουδική Αραβία, οι οποίες στηρίζουν τους λεγόμενους αντικαθεστωτικούς μισθοφόρους και προκειμένου να δικαιολογήσουν στρατιωτική επίθεση κατά της Συρίας, στήνουν την προβοκάτσια ενοχοποίησης της συριακής κυβέρνησης για τη χρήση χημικών όπλων, που μόλις πριν λίγους μήνες και η "δική" τους Κάρλα ντελ Πόντε απέδωσε στους αντικαθεστωτικούς".
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται:
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται:
"Η ευθύνη της ελληνικής κυβέρνησης, ΝΔ-ΠΑΣΟΚ αλλά και όλων των άλλων υποστηρικτών του Ευρωμονόδρομου και της ιμπεριαλιστικής συμμαχίας της ΕΕ, είναι τεράστια κι επιβεβαιώνει την εμπλοκή της χώρας μας στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς σε βάρος του λαού της Συρίας.
Η ΕΕΔΥΕ καλεί τον Ηρακλειωτικο λαό να είναι σε ετοιμότητα, να απαιτήσει μαζικά και μαχητικά:
Την άμεση απεμπλοκή της χώρας από τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς κι επεμβάσεις.
Να κλείσει ΤΩΡΑ η Βάση της Σούδας κι όλες οι άλλες στρατιωτικές βάσεις του ΝΑΤΟ και της ΕΕ.
Να επιστρέψουν τα ελληνικά στρατεύματα που συμμετέχουν σε στρατιωτικές αποστολές εκτός συνόρων".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου