Social Icons

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ηρακλειο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ηρακλειο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο, Ιανουαρίου 04, 2014

Με ορατό τον κίνδυνο της τουρκικής εισβολής στην Ρόδο, κλείνουν την 126 Σμ. Μάχης στην Κρήτη!!!

Με ορατό τον κίνδυνο της τουρκικής εισβολής στην Ρόδο, κλείνουν την 126 Σμ. Μάχης στην Κρήτη!!!Την αναστολή της λειτουργίας για την 126 Σμηναρχία Μάχης στην περιοχή του αεροδρομίου Ηρακλείου, αποφάσισε το αρχηγείο... μετά από απαίτηση (!) του υπουργού Εθνικής άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλου.

Σχετικό έγγραφο έφτασε ήδη στην 126 Σ/Μ με το οποίο γίνεται γνωστό πως στις 30 Νοεμβρίου θα ανασταλεί η λειτουργία της.

Ο Αρχηγός Τακτικής Αεροπορίας , Αντιπτέραρχος Χρήστος Βαΐτσης, σε επίσκεψη του στην 126 Σ/Μ τις προηγούμενες ημέρες επιβεβαίωσε την είδηση.

Ως γνωστόν η 126 Σ/Μ λόγω της στρατηγικής της θέσης, καθίσταται η πιο επιχειρησιακή, σε περίπτωση τουρκικής εισβολής στα ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ, διότι δίνει σημαντικό πλεονέκτημα στα αεροσκάφη μας, στον επιχειρησιακό τους χρόνο, λόγω ΤΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.

Η απόφαση αυτή του υπουργείου, σε αυτήν την χρονική στιγμή που αυξάνεται απειλητικά η Τουρκική προκλητικότητα στα ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ, δημιουργεί πολλά και ΥΠΟΠΤΑ ερωτηματικά.

Πολύ ΣΟΒΑΡΟ και αξιοσημείωτο επίσης που δημιουργεί και αυτό πολλά ερωτηματικά είναι το εξής: στην ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ αεροπορική βάση λόγω της στρατηγικής της θέσης, βρίσκονται εγκατεστημένοι οι S 300. Είναι γνωστό, ότι αυτά τα λεγόμενα «στρατηγικά όπλα» χρειάζονται αεροπορική υποστήριξη. Αν την χάσουν, γίνονται πιο εύκολοι στόχοι και μειώνεται η αποτελεσματικότητα τους.

Επομένως με πια ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ λαμβάνεται μία τέτοια απόφαση, που εξυπηρετεί ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ;;;;;;

Πολλες και ΥΠΟΠΤΕΣ οι ενέργειες του υπουργού Δημήτρη Αβραμόπουλου, αλλά και του αρχηγού Χρήστου Βαΐτση, που ελπίζω και εύχομαι κάποιος να τις εμποδίσει, για να μην ΘΡΗΝΗΣΕΙ η ΕΛΛΑΔΑ τα αποτελέσματα τους.

Πέμπτη, Οκτωβρίου 24, 2013

Πώς θα καταλάβεις ότι το κινητό σου παρακολουθείται

Δες πώς θα εντοπίσεις και θα απαλλαγείς από τον...κοριό

Οι ειδικοί στην ασφάλεια των επικοινωνιών λένε πώς αν θέλετε να είστε 100% σίγουροι ότι δεν παρακολουθούνται αυτά που λέτε ή γράφετε στο κινητό σας δεν έχετε παρά να το κλείσετε...



Το Διαδίκτυο είναι γεμάτο με διαφημιστικές καταχωρίσεις για εφαρμογές παρακολούθησης. Πρέπει να τις αποφύγετε!

Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να το αποφύγετε στην αρχή, πως αφαιρείτε τον κοριό:

Με επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων

Είναι ίσως η πιο αποτελεσματική μέθοδος για να σβήσετε το κατασκοπευτικό λογισμικό που ενδέχεται να έχει εγκατασταθεί στο κινητό σας. Μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας ή, εναλλακτικά, να επισκεφθείτε ένα κατάστημα κινητής τηλεφωνίας κ να ζητήσετε να γίνει επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων (factory reset) στη συσκευή σας. Η λειτουργία είναι διαθέσιμη σε όλα τα τηλέφωνα (Android, iPhone, BlackBerry κ.λπ.). Η διαδικασία αυτή θα επαναφέρει το τηλέφωνό σας στην κατάσταση που ήταν όταν το αγοράσατε. Μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε προηγουμένως αντίγραφα ασφαλείας (backup), αν δεν θέλετε να χάσετε αρχεία.

Με ενημέρωση του λειτουργικού συστήματος

Η αναβάθμιση ή εγκατάσταση από την αρχή του λειτουργικού συστήματος (software) του τηλεφώνου σας θα επιφέρει ανάλογο αποτέλεσμα με αυτό της επαναφοράς εργοστασιακών ρυθμίσεων. Το καλό είναι ότι με αυτή τη μέθοδο δεν θα σβηστούν οι εφαρμογές και τα δεδομένα σας, αλλά θα είστε σίγουροι ότι το κατασκοπευτικό λογισμικό θα αφαιρεθεί. Και αυτό διότι οι εφαρμογές παρακολούθησης εγκαθίστανται στο λειτουργικό σύστημα της συσκευής.

Πώς εντοπίζετε την εισβολή

1. Απενεργοποιήστε τη συσκευή

2. Παρατηρήστε αν υπάρχει ασυνήθιστη «συμπεριφορά» (π.χ. η οθόνη ενεργοποιείται μόνη της ή φωτίζονται τα πλήκτρα)

3. Ελέγξτε αν η μπαταρία είναι ζεστή. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι το τηλέφωνο δεν είναι στην πραγματικότητα κλειστό αλλά τρέχει κρυφά κάποιο πρόγραμμα

4. Ενεργοποιήστε ξανά το τηλέφωνο

5. Παρατηρήστε αν ακούγονται ασυνήθιστοι ήχοι όταν πραγματοποιείτε μια κλήση

Προστατεύστε τα δεδομένα σας

1. Να έχετε τη συσκευή πάντοτε μαζί σας και να μην επιτρέπετε σε κανέναν να τη χρησιμοποιήσει. Οποιοσδήποτε έρθει σε επαφή με το κινητό σας, έστω γι λίγα δευτερόλεπτα, μπορεί να εγκαταστήσει πρόγραμμα παρακολούθησης (spyware)

2. Ορίστε κωδικό πρόσβασης (password) στο τηλέφωνό σας για να το ασφαλίσετε από μη εξουσιοδοτημένη χρήση

3. Μην επιτρέπετε πρόσβαση σε άγνωστες συνδέσεις Bluetooth

4. Μην κατεβάζετε αρχεία από το Διαδίκτυο στο τηλέφωνό σας

5. Απενεργοποιήστε ή περιορίστε την πρόσβαση στο Ιντερνετ από το κινητό σας

Στοπ στις υποκλοπές

1. Αφαιρέστε την μπαταρία του κινητού όταν δεν είναι σε χρήση

2. Χρησιμοποιήστε ένα καρτοκινητό για προστασία σε εξαιρετικά ευαίσθητες συνομιλίες

3. Εάν παρατηρήσετε ασυνήθιστη συμπεριφορά στο τηλέφωνο, ενημερώστε τον τηλεπικοινωνιακό πάροχό σας

4. Απενεργοποιήστε τη λειτουργία ασύρματου Ιντερνετ (WiFi) στο κινητό σας. Σερφάρετε μόνο από σημεία που γνωρίζετε ότι είναι ασφαλή, όπως το σπίτι ή το γραφείο

5. Να θυμάστε ότι το λογισμικό spyware σπανίως μολύνει τα τηλέφωνα που δεν έχουν πρόσβαση στο Ιντερνετ

6. Μην αποκαλύπτετε από το τηλέφωνο απόρρητες πληροφορίες, αν υποψιάζεστε ότι το κινητό σας έχει «μολυνθεί»

7. Κάντε επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων στο κινητό σας για να αφαιρέσετε τυχόν λογισμικό παρακολούθησης

8. Εγκαταστήστε πρόγραµµα εντοπισµού κακόβουλου λογισµικού και ιών (antivirus) στο τηλέφωνό σας

9. Απενεργοποιήστε το GPS όταν δεν το χρησιμοποιείτε. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από επιτήδειους για να δουν πού βρίσκεται το τηλέφωνο σας (και ο κάτοχός του)

10. Απενεργοποιήστε το Bluetooth όταν δεν το χρησιμοποιείτε. Ανοίξτε το μόνο όταν θέλετε να μεταφέρετε επαφές, αρχεία κ.λπ.

Δευτέρα, Οκτωβρίου 14, 2013

Κρήτη: Θρασύτατος Γερμανός οδηγός αναστατώνει το κέντρο της πόλης


Είναι εύκολο να είσαι κριτής των πάντων και να κουνάς το δάχτυλο σε όσους θες να κάνεις κριτική ή ακόμη και να τους επιπλήξεις.

Τι γίνεται όμως στη περίπτωση που γίνεσαι κρινόμενος, και μάλιστα από αγανακτησμένους γονείς που λαχτάρισαν, όταν ο ιδιοκτήτης και συνάμα οδηγός της υπέρ πολυτελούς τζιπάρας γράφοντας στα παλιά του τα παπούτσια γραφτούς και άγραφους νόμους, αποφάσισε να οδηγήσει το όχημα του στο πλακόστρωτο της οδού Χανδακος το βράδυ του Σαββάτου αφήνοντας έκπληκτους τους περαστικούς προκειμένου να κάνει τη δουλειά του.

Όχι, ο οδηγός όπως αντιλήφθηκαν οι μάρτυρες του συμβάντος δεν ήταν όπως κάποιος θα μπορούσε να υποψιαστεί ορεσίβιος μαυρο-πουκαμισάς Ναβαροφόρος, ήταν ΓΕΡΜΑΝΟΣ (!!!), αφού οι πινακίδες του οχήματος ήταν Γερμανικές ...

Αναρωτιέμαι σε ποια πόλη της Γερμανίας θα τολμούσε ο εν λόγο "κύριος" όχι να πράξει με αυτό το τρόπο, απλά να το σκεφτεί και μόνο.



Αναρωτιέμαι επίσης αν υπήρχε ατύχημα με τα μικρά παιδιά και τα καρότσια των βρεφών που βρίσκονταν εκεί ποια θα ήταν η δικαιολογία του αφού ξαφνικά εμφανίστηκε ανάμεσα τους την ώρα που έπαιζαν αμέριμνα, κι αφού οι γονείς των ανήλικων παιδιών γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι πεζόδρομοι είναι για τους πεζούς και όχι για οχήματα.

Μετά από αυτό το περιστατικό, έμαθαν βέβαια ότι είναι και για Γερμανικά... γαιδουράκια!

Σαν "κύριος", γνήσιος αποικιοκράτης, κατέβηκε, δεν έδωσε εξηγήσεις σε κανένα λες και ο τόπος τούτος είναι... Μπαξές Τσιφλίκι τους.

Φαίνεται έμπρακτα μάλλον ότι στη χώρα τους έτσι τους έχουν συμβουλεύσει να λειτουργούν όταν έρχονται στην εξαρτώμενη απ αυτούς Ελλάδα.



Και για να είμαστε δίκαιοι μπορεί να μην είναι το πρώτο περιστατικό που έχει καταγραφεί στο Ηράκλειο, είναι όμως διπλά προκλητικό όταν πληροφορείται κανείς ότι ένα τέτοιο συμβάν το προκαλεί (σύμφωνα με τις αναφορές) αυτόπτων μαρτύρων κάποιος που έχει υπηρετήσει ή υπηρετεί (;) ακόμα και σήμερα στο διπλωματικό σώμα της χώρας του...

Να τους χαιρόμαστε τους Γερμανούς "σωτήρες" και καθοδηγητές μας...

Διαχρονικά γνωστή η σχέση τους με την Κρήτη μας.

Άξια για ακόμα μια φορά τα έργα τους και ο μισθός τους...

Ως αποικία τους μας βλέπουν κι έτσι πράττουν απέναντι μας...

Δάσκαλε που δίδασκες...

Τρίτη, Οκτωβρίου 08, 2013

Ο ΑΕΠΙ βλάπτει σοβαρά τους ... καταστηματάρχες του Ηρακλείου

Πραγματικό βραχνά αποτελούν τα πρόστιμα του ΑΕΠΙ (Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Πνευματικής Ιδιοκτησίας) για τους καταστηματάρχες, τους εστιάτορες και όλους τους επιχειρηματίες της Κρήτης, οι οποίοι έχουν... μουσική στα καταστήματα τους.

Τα τσουχτερά πρόστιμα οδηγούν τους ιδιοκτήτες των χώρων εστίασης σε απόγνωση δηλώνοντας ότι είναι αδύνατο να πληρώνουν το ... καπέλο του ΑΕΠΙ όταν εκκρεμούν ήδη οι φόροι τους. Μιλώντας στο prismanews.gr ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Καφέ, Εστιατορίων και Μπαρ, κ. Τσακιράκης Γιάννης ανέφερε Η ΑΕΠΙ εκπροσωπεί καλλιτέχνες και τα πνευματικά τους δικαιώματα,ζητώντας συγκεκριμένα ποσά. Παίρνουν υπέρογκα ποσά. Είναι άδικο να μας ζητούν τόσα χρήματα, από την στιγμή, που αγοράζοντας το CD, πληρώνουμε πνευματικά δικαιώματα.

Το ποσό που απαιτείται είναι ανάλογο των τετραγωνικών μέτρων του καταστήματος. Ο κ.Τσακιράκης συμπλήρωσε υπογραμμίζοντας ότι το ποσό που ζητά η ΑΕΠΙ είναι ένα επιπλέον πρόβλημα στην παρούσα κατάσταση για τους ιδιοκτήτες χώρων εστίασης, ενώ πολλοί από τους συναδέλφους του βρίσκονται στα δικαστήρια λόγω της συγκεκριμένης υπηρεσίας.

Ο ίδιος ανέφερε πως μονη λύση για να επιβιώσουν οι επιχειρηματίες είναι η κατάργηση του ποσού που πρέπει να καταβάλλεται στην ΑΕΠΙ. Πρέπει να καταργηθεί και να αφήσουν ήσυχη την επαγγελματικότητα. Πρέπει να γίνει μείωση φόρων, ώστε οι επιχειρήσεις να γίνουν βιώσιμες. Οι φόροι είναι αβάσταχτοι, συμπλήρωσε ο Πρόεδρος

Κρήτη: Συνελήφθη 36χρονος που είχε διαρρήξει δεκάδες αυτοκίνητα

Για πλαστά έγγραφα συνελήφθη, αλλά η αστυνομική έρευνα κατέδειξε πως είχε ρημάξει στις κλοπές δεκάδες αυτοκίνητα στο Ηράκλειο.
Ο λόγος για έναν 36χρονο Αλγερινό, ο οποίος έπεσε στα χέρια αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ηρακλείου, όταν...
στην διάρκεια ελέγχου έδειξε στους αστυνομικούς πλαστά έγγραφα.

Σε έρευνα που ακολούθησε στην οικία του 36χρονου, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

• Τέσσερις (4) φωτογραφικές μηχανές. 
• Μία (1) συσκευή αναπαραγωγής ήχου.
• Ένα (1) ρολόι χειρός. 
• Δύο (2) δερμάτινα πορτοφόλια. 
• Ένα (1) κινητό τηλέφωνο, την κατοχή των οποίων δεν μπορούσε να δικαιολογήσει.

Επιπλέον, στο πλαίσιο αστυνομικής έρευνας και προανάκρισης της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ηρακλείου, προέκυψε ότι ο 36χρονος μαζί με ακόμη ένα (1) άγνωστο άτομο, το οποίο αναζητείται, κατά το χρονικό διάστημα από τον μήνα Μάιο του 2013 έως αρχές μηνός Οκτωβρίου 2013, διέπραξαν από κοινού, περισσότερες από πενήντα (50) κλοπές – διαρρήξεις από οχήματα, στην πόλη του Ηρακλείου, αφαιρώντας πλήθος ηλεκτρονικών συσκευών (φωτογραφικές μηχανές, ραδιοκασετόφωνα, φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, GPS, i pad) η αξία των οποίων υπερβαίνει τις δεκατρείς χιλιάδες (13.000) ευρώ καθώς και χρηματικό ποσό που υπερβαίνει τις πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ, σύμφωνα με τις καταγγελίες των παθόντων.

Έρευνες διεξάγονται για την ανεύρεση και τον εντοπισμό του συνεργού του 36χρονου, ενώ το προανακριτικό έργο συνεχίζεται από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ηρακλείου. 

Ο συλληφθείς με τη σχηματισθείσα σε βάρος του δικογραφία,για πλαστογραφία και διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών, θα οδηγηθεί στο κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ηρακλείου.

Δευτέρα, Οκτωβρίου 07, 2013

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ:Απαγορεύεται η καλλιέργεια στη χώρα μας απὸ τὶς αρχὲς του… 2014!

Ουσιαστικός εάν κάποιος... κατέχει δασικά εδάφη, η φορολογία του θα κυμαίνεται περὶ τὸ 0,3 ευρώ ανὰ στρέμμα<
Από 157,5 φορές περισσότερο έως καὶ 787,5 φορὲς περισσότερο, θα φορολογείται, από αρχές του 2014, η αγροτική περιουσία ή οι εκτάσεις Γής.Ουσιαστικός εάν κάποιος…
κατέχει δασικά εδάφη, η φορολογία του θα κυμαίνεται περὶ τὸ 0,3 ευρώ ανὰ στρέμμα. Εάν όμως τὸ χωραφάκι ή τὸ οικόπεδο είναι μὴ δασικὸ ο φόρος θὰ ανεβαίνει από τὰ 47,25 ευρώ ανὰ στρέμμα έως καὶ τὰ 236,25 ευρώ ανὰ στρέμμα.
Τί σημαίνει αυτό;
Απαγόρευση καλλιεργειών.Μαντρωμένους μας θέλουν, μέσα στὶς πόλεις, απολύτως εξαρτημένους από τὴν τροφὴ ποὺ θὰ μας ακριβοπωλούν καὶ ποὺ θὰ μας δολοφονεί ταχύτερα.
Καί μόνον αυτά;
Γιὰ νὰ δούμε καὶ τὸ ζουμάκι…Ήδη έχουν αποφασίσει πὼς όλοι αυτοί που θὰ κατέχουν μὴ «δεδηλωμένους» σπόρους, δήλαδὴ μὴ εγκεκριμένους ή άλλος, μὴ μεταλλαγμένους, θὰ διώκονται.
Άρα; Τό δέσαμε τό γλυκό;
Καλλιεργείς; Θα φορολογείσαι περισσότερο!
Με επτά ειδικούς συντελεστές θα γίνεται από τον Ιανουάριο 2014 η φορολόγηση των 50 εκατομμυρίων στρεμμάτων εκτός σχεδίου γης, σύμφωνα με το τελικό σχέδιο του υπουργείου οικονομικών που θα δοθεί για έγκριση στην τρόικα. Ανάλογα με την θέση, την χρήση, την απόσταση από θάλασσα, κ.α. θα κληθεί ο κάθε φορολογούμενος πολίτης να καταβάλλει «φουσκωμένους» φόρους σοβιετικής λογικής.Ενδεικτικά, ο φόρος μπορεί να ξεκινήσει από 0,3 ευρώ / στρέμμα σε περίπτωση μεγάλης δασικής έκτασης και να φθάσει έως τα 47,25 ευρώ ανά στρέμμα για εκτάσεις – φιλέτα , ενώ σε περίπτωση που υπάρχει και κατοικία, τα 236,25 ευρώ / στρέμμα.
Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός ότι ο συντελεστής χρήσης των αγροτεμαχίων είναι ιδιαίτερα αυξημένος για εκείνα τα αγροτεμάχια που χρησιμοποιούνται για ελαιοκαλλιέργειες και δενδροκαλλιέργειες. Εν ολίγοις, όποιος έχει αγροκτήματα που καλλιεργεί για δική του προσωπική χρήση θα επιβαρύνεται σχεδόν διπλάσια από εκείνον που έχει αγροτεμάχιο δασικής έκτασης.
Γιατί γίνεται αυτό; Μα για να μειωθεί-σταματήσει η παραγωγή και όλοι να είναι εξαρτημένοι από τις πολυεθνικές. Δεν είναι η κυβέρνηση βέβαια αυτή που βγάζει από το κεφάλι της τις συγκεκριμένες διατάξεις. Οι ιθύνοντες απλά εφαρμόζουν τις εντολές του Ο.Η.Ε. στα πλαίσια της γνωστής πλέον Ατζέντας 21, μέρη της οποίας ήδη εφαρμόζονται σε όλον τον κόσμο με «ειδικούς» να θεωρούν ότι πρέπει να φορολογούνται ακόμα και οι αγελάδες, γιατί τα… αέρια τους περιέχουν, μας λένε, διοξείδιο του άνθρακα και «μολύνουν την ατμόσφαιρα».
Μην γελάτε! Πρόκειται για την απάτη της υπερθέρμανσης του πλανήτη, για την οποία μάλιστα διοργανώνονται και στην χώρα μας ποδηλατοδρομίες.
Η υπερφορολόγηση των ακινήτων έχει ως σκοπό, όπως πολλάκις έχουμε αναφέρει, την κατάργηση της περιουσίας, προκειμένου όλοι να είναι εξαρτημένοι από το παγκόσμιο κράτος, το οποίο «θα παρέχει τα πάντα», αρκεί να υποδουλωθούν οικειοθελώς οι πολίτες στις επιταγές του και να απολαμβάνουν «εν ειρήνη» τα «αγαθά», δίχως υπόνοια αμφισβήτησης της πλαστής πραγματικότητας που πλασάρεται καθημερινά.
Μερικοί βέβαια λένε να μην ασχολούμαστε με παγκόσμια σχέδια παρά με τα του οίκου μας. Μα αυτά τα δύο πάνε πακέτο. Σε παλιότερο άρθρο μας είχαμε γράψει:
«««Συνήθως υπάρχουν δύο κύριες κατηγορίες ανθρώπων:
Οι «συνομωσιολόγοι», οι οποίοι αρέσκονται στην μελέτη θεωριών συνομωσίας. Γι’ αυτήν την κατηγορία πολιτών οι διάφορες θεωρίες συνομωσίας είναι «εύγευστο προιόν» αρκεί, όμως, να παραμείνουν θεωρίες. Κανείς δεν θέλει, ούτε να σκέφτεται, ότι αυτά που λέγονται σε επίπεδο συζήτησης θα εφαρμοστούν στην πράξη. Επιπλέον, επειδή το σύστημα δεν είναι καθόλου «χθεσινό», πλασάρει ψεύτικες συνομωσίες, οι οποίες «απορροφούνται» από διάφορους «συνομωσιολόγους», με συνέπεια η πραγματική σκευωρία να αποκρύπτεται, αφού η αλήθεια διαστρεβλώνεται.
Οι «εσωτερικολόγοι»: Το ίδιο φανατικοί με τους «συνομωσιολόγους», αλλά στο άλλο άκρο. Γι’ αυτούς δεν υφίσταται παγκόσμιο σχέδιο. Η διαφθορά υπάρχει μόνο εντός συνόρων και για όλα φταίει ο διπλανός, ο οποίος πρέπει να νουθετηθεί, προκειμένου να βελτιωθεί η κοινωνία. Όποιος μιλάει για παγκόσμια διαπλοκή, παγκόσμιο κέντρο αποφάσεων, διατροφικό πόλεμο κ.ο.κ. είναι συνομωσιολόγος και όχι πραγματιστής, όπως οι ίδιοι συνήθως αυτοχαρακτηρίζονται.
Ας κατανοήσουν λοιπόν μερικοί ότι παγκόσμιο σχέδιο υφίσταται και χτυπάει όλους τους τομείς της καθημερινότητας των ανθρώπων. Παράλληλα υπάρχουν και τα δικά μας λάθη, τα οποία επιδεινώνουν την κατάσταση και μας οδηγούν κατευθείαν στα νύχια των παγκοσμιοποιητών, οι οποίοι θέλουν να πάρουν πίσω ότι δόθηκε μέσω δανείων.

Οι Έλληνες δεν ξεσηκώνονται, αφού, όπως κάποιος σοφός της εποχής μας είπε, υποσυνείδητα νιώθουν συνεργοί στην οικονομική κατάντια του κράτους. Ωστόσο, υπάρχει κάτι το οποίο αργότερα και υπό άλλες συνθήκες θα τους αφυπνίσει μια και καλή, ειδικά όταν σκόπιμα βεβηλώνεται: Οι αξίες και τα ιδανικά των Ελλήνων!

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 30, 2013

Βρέθηκε απαγχονισμένος μέσα στο σπιτι του

Δραματικές διαστάσεις λαμβάνει πλέον το φαινόμενο στην Κρήτη


Δεν μπορεί πλέον να περιγραφεί με λόγια η κατάσταση που διαμορφώνεται στην Κρήτη με τις αυτοχειρίες
 

Πριν ακόμα καταλαγιάσει ο θόρυβος από το θάνατο 45χρονου τον οποίο αναζητούσε απεγνωσμένα η οικογένεια του τις τελευταίες ημέρες, ένα ακόμα περιστατικό ήρθε να μεγαλώσει την τραγική λίστα.
 

Ένας άνδρας 43 ετών εντοπίστηκε απαγχονισμένος, λίγο πριν τις 5.00 το απόγευμα, μέσα στο σπίτι του , στη συμβολή της Λεωφόρου Μ. Αλεξάνδρου με την οδόο Σκλαβοκάμπου, στην περιοχή του Ατσαλένιου στο Ηράκλειο.


Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το πλήρωμα του οποίου όμως περιορίστηκε να πιστοποιήσει τον θάνατο του. Στο σημείο βρέθηκαν αστυνομία και ιατροδικαστής

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 26, 2013

Ημερίδα για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο

Στο Ηράκλειο ο Υποδιευθυντής της Υπηρεσίας Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Μανώλης Σφακιανάκης

Το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, σε συνεργασία με την Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος/ Υποδιεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, διοργανώνει, με την υποστήριξη του Δήμου Ηρακλείου, την Παρασκευή 27-9-2013 και ώρα 12:00 στη Δημοτική Αίθουσα Ανδρόγεω την ημερίδα με θέμα :

«Κανόνες Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο - Cyberbullying».
Στόχος της ημερίδας, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο ημερίδων αντίστοιχου περιεχομένου,  είναι η ενημέρωση για την ασφαλή διείσδυση των πολιτών στις νέες τεχνολογίες και ειδικότερα στο internet.

Οι πολίτες και ειδικότερα οι γονείς, καθώς και τα παιδιά θα μπορούν μέσα από τη διαδραστική συμμετοχή τους να ενημερώνονται, από στελέχη της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, που διαθέτουν μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία, για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο και για τους κινδύνους που ελλοχεύουν κατά την πλοήγηση τους σε αυτό.

Τα θέματα που θα αναλυθούν άπτονται της καθημερινότητας και είναι τα εξής:

θετικά & παγίδες του διαδικτύου
 

facebook, msn, blogs, twitter, forums
 

προστασία προσωπικών δεδομένων κ.λ.π.

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας ο Υποδιευθυντής της Υπηρεσίας Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Ταξίαρχος Εμμανουήλ Σφακιανάκης μαζί με τους συνεργάτες του θα αναφερθούν:
Στο σκοπό διοργάνωσης των ημερίδων για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο

Στην αποστολή της Υπηρεσίας Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
 στα αδικήματα και στον τρόπο που αυτά διαπράττονται μέσω διαδικτύου


Σε στατιστικά στοιχεία που αφορούν τη διείσδυση των Ελλήνων στο διαδίκτυο και τις υποθέσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με συγκεκριμένα παραδείγματα – περιστατικά. 

Μαχαίρι και σιδηρογροθιές στα γραφεία και στο σπίτι μέλους της Χρυσής Αυγής

















Επιχείρηση - αστραπή από την ΕΛΑΣ στο Ηράκλειο - 'Ερευνες σε όλη την Κρήτη


Κάτω από άκρα μυστικότητα έγινε νωρίς το μεσημέρι επιχείρηση της ΕΛΑΣ στα γραφεία της Χρυσής Αυγής στη Νέα Αλικαρνασσό, κατά την οποία βρέθηκε ένα μαχαίρι. 
Οι έρευνες των αστυνομικών επεκτάθηκαν και σε σπίτι στελέχους του κόμματος στο Ηράκλειο, όπου βρέθηκαν σιδηρογροθιές.

Στην επιχείρηση συμμετείχαν άνδρες της Ασφάλειας Ηρακλείου και της ΟΠΚΕ για τον εντοπισμό στοιχείων που ίσως σχετίζονται με την εμπλοκή της Χρυσής Αυγής σε εγκληματικές υποθέσεις, ενώ ανάλογες... "επισκέψεις" γίνονται στα Χανιά και σε άλλες περιοχές της Κρήτης.

‘Εκανε το σταυρό του και μετά… άδειαζε το παγκάρι!

















Η κάμερα κατέγραψε την… προσευχή του 53χρονου, λίγο πριν πιάσει το κατσαβίδι

Δεν πίστευε στα μάτια του ο εφημέριος του ιερού ναού της Αγίας Μαρίνας στην Ανάληψη Χερσονήσου, όταν θορυβημένος από τα απανωτά κρούσματα παραβίασης του παγκαριού, αποφάσισε να βάλει κάμερα για να δει ποιος το αδειάζει.

Ο ιερέας μαζί με τους αστυνομικούς είδαν έκπληκτοι έναν 53χρονο Ηρακλειώτη, να μπαίνει στην εκκλησία, να κάνει το σταυρό του, να προσκυνά τις εικόνες και μετά να πιάνει το κατσαβίδι και να αδειάζει το παγκάρι.

Σύμφωνα με την αστυνομία, ο δράστης είχε βάλει στόχο τη συγκεκριμένη εκκλησία, καθώς είχε κλέψει χρήματα, άλλες τρεις φορές μέσα στον Αύγουστο!

Ο ίδιος δηλώνει άνεργος καθώς και ότι δεν είχε άλλο εισόδημα για να ζήσει...

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 25, 2013

Έκτακτο …δρομολόγιο για να παραδοθεί το πορτοφόλι













Η οδηγός του λεωφορείου του Υπεραστικού ΚΤΕΛ θέλησε να βρει η ίδια τον ιδιοκτήτη του πορτοφολιού που παράπεσε στο όχημα της
Δεν αρκέστηκε να παραδώσει το πορτοφόλι που βρέθηκε μέσα στο λεωφορείο της, αλλά αναζήτησε η ίδια τον ιδιοκτήτη του προκειμένου να είναι σίγουρη ότι θα φτάσει στα χέρια του .

Η κ. Ευαγγελία Ταμιωλάκη, ιδιοκτήτρια λεωφορείου αλλά και μέχρι πρότινος μοναδική γυναίκα οδηγός μεταξύ 200 ανδρών στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ανατολικής Κρήτης , έκανε «φύλλο και φτερό» την περιοχή των Γουβών νωρίς το πρωί της Τρίτης, προκειμένου να βρει τον ιδιοκτήτη του πορτοφολιού που εντόπισε μέσα στο όχημά της , στην διάρκεια του δρομολογίου που έκανε από Ηράκλειο για Μάλια.

Το πορτοφόλι  που ανήκε σε Ιταλό τουρίστα, περιείχε περίπου 350 ευρώ και  πιστωτικές κάρτες.
Η συγκεκριμένη περίπτωση δεν αποτελεί πρωτοτυπία για τους οδηγούς των λεωφορείων του ΚΤΕΛ, που καθημερινά σχεδόν –σύμφωνα με τον Διευθυντή του Γιώργο Χαλεπάκη- βρίσκουν και παραδίδουν προσωπικά και άλλα αντικείμενα ξεχασμένα ή «χαμένα» από τους επιβάτες.


Όλα, όπως τονίζει ο κ. Χαλεπάκης παραδίδονται στα γραφεία της εταιρείας , η οποία προκειμένου να αναζητηθούν οι ιδιοκτήτες τους. Μάλιστα προκειμένου να ανταποκριθεί όσο το δυνατό καλύτερα στην ανάγκη εξυπηρέτησης των πολιτών το Υπεραστικό ΚΤΕΛ ετοιμάζεται να δημιουργήσει και ειδική υπηρεσία «Απωλεσθέντων»

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 23, 2013

Καταδικάζει αλλά ... κατανοεί το Σωματείο Μαγείρων - Ζαχαροπλαστών

Έκλεψε αλλαντικά από ανάγκη!

Καταδικάζει την κλοπή αλλαντικών από εργαζόμενο σε ξενοδοχείο αλλά στέκεται με κατανόηση στο πλάι όλων των εργαζομένων στον κλάδο του επισιτισμού που είναι χαμηλόμισθοι και αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα επιβίωσης. Τα προβλήματα αυτά, μάλιστα, θα ενταθούν το επόμενο διάστημα, με τη στέρηση του επιδόματος ανεργίας.

Η ανακοίνωση του Σωματείου Μαγείρων - Ζαχαροπλαστών

Το Δ.Σ του Σωματείου Μαγείρων - Ζαχαροπλαστών Ν. Ηρακλείου καταδικάζει απερίφραστα μεν οποιαδήποτε ενέργεια των μελών του εμπίπτει στον ποινικό κώδικα. Από την άλλη επιθυμούμε να κατανοήσουμε και να επισημάνουμε την καταφανή ιδιαιτερότητα των οικονομικών συνθηκών που ώθησαν τον συγκεκριμένο υπάλληλο σε μία πράξη ήσσονος ποινικού χαρακτήρα.

Θεωρούμε ότι ο υπάλληλος οδηγήθηκε σε μια τέτοια πράξη, ορμώμενος από την δυσχέρεια της οικονομικής κατάστασης που ενδεχομένως έχει περιέλθει. Είναι γνωστό ότι οι επαγγελματικές κατηγορίες που εκπροσωπούμε απαρτίζονται από χαμηλά αμειβόμενους υπαλλήλους στους οποίους μάλιστα τα δεδουλευμένα καταβάλλονται με εξοντωτικά μεγάλες καθυστερήσεις.

Οφείλουμε να σταθούμε με ανθρωπιά και συμπόνια απέναντι στους συμπολίτες μας που μαστίζονται από την οικονομική κρίση, απέναντι σε όσους σπρώχνει η απελπισία σε ανάλογες πράξεις. Με την ευκαιρία του παρόντος, επισημαίνουμε ότι το ενδεχόμενο της επιβίωσης των ξενοδοχοϋπαλλήλων μετά το πέρας της τουριστικής περιόδου χωρίς την οικονομική ενίσχυση του Ταμείου Ανεργίας, εντείνει ακόμα περισσότερο την αγωνία και την ανησυχία των υπαλλήλων.

Καθιστούμε σαφές ότι από την πλευρά του το Σωματείο Μαγείρων - Ζαχαροπλαστών Ν. Ηρακλείου καταδικάζει μια ενέργεια σαν αυτή καθώς δεν αποτελεί ουσιαστική λύση σε κανένα πρόβλημα ωστόσο στέκεται στο πλευρό όλων των υπαλλήλων που παλεύουν καθημερινά να ανταπεξέλθουν στη σημερινή ζοφερή πραγματικότητα. 

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 15, 2013

Παρέμβαση Σενετάκη για την αστυνομική ενίσχυση του αεροδρομίου Ηρακλείου

Εκτός από την επιστολή του και την ενημέρωση που πραγματοποίησε προς το Υπουργείο, ο κ. Σενετάκης, έχει κάνει ραντεβού για το θέμα στην Αθήνα, ενώ επιπρόσθετα προγραμματίζει για την επόμενη εβδομάδα συνάντηση με τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. 
Την ανάγκη να ενισχυθεί το Διεθνές Αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης» με αστυνομικό προσωπικό, λόγω της αυξημένης κίνησης που αναμένεται ως και το Νοέμβριο, επεσήμανε με παρέμβαση του προς τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Νίκο Δένδια, ο βουλευτής Ηρακλείου κ. Μάξιμος Σενετάκης. 

Εκτός από την επιστολή του και την ενημέρωση που πραγματοποίησε προς το Υπουργείο, ο κ. Σενετάκης, έχει κάνει ραντεβού για το θέμα στην Αθήνα, ενώ επιπρόσθετα προγραμματίζει για την επόμενη εβδομάδα συνάντηση με τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

Με γραπτή επιστολή του προς τον Υπουργό, ο βουλευτής αναφέρεται τόσο στις παρεμβάσεις του Διοικητική Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κ. Δημήτριου Κούκη, όσο και του Αερολιμενάρχη Ηρακλείου κ. Γεώργιου Πλιάκα, ενώ τονίζει ότι με βάση όλα τα υφιστάμενα στοιχεία, είναι απαραίτητη η ενίσχυση σε προσωπικό για το επόμενο τρίμηνο.

Εκτός από την επιστολή του και την ενημέρωση που πραγματοποίησε προς το Υπουργείο, ο κ. Σενετάκης, έχει κάνει ραντεβού για το θέμα στην Αθήνα, ενώ επιπρόσθετα προγραμματίζει για την επόμενη εβδομάδα συνάντηση με τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. 

Αναλυτικά το κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Μεγάλη είναι η ανάγκη ενίσχυσης Αστυνομικής Δύναμης στον Κρατικό Αερολιμένα Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Την ανάγκη ενίσχυσης έχουν ήδη επισημάνει τόσο ο Διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κ. Δημήτριος Κούκης με την υπ' αρ. πρωτ. ΥΠΑ/Δ3/Α/25258/6389 (30 Αυγούστου 2013) επιστολή του προς τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας κ. Ν. Παναγιοτόπουλο και θέμα «Ενίσχυση Αστυνομικής Δύναμης στους Κρατικούς Αερολιμένες Ηρακλείου Ν. Καζαντζάκης και Σαντορίνης», όσο και ο Αερολιμενάρχης κ. Γεώργιος Πλιάκας με την υπ' αρ. πρωτ.: ΚΑΗΚ/ΑΡ/4036 και θέμα «Αστυνομική Δύναμη στο ΚΑΗΚ» (27 Αυγούστου 2013).

Στις εν λόγω επιστολές γίνεται σαφές ότι υπάρχει αύξηση Τουριστικού ρεύματος προς τον Αερολιμένα Ηρακλείου και μάλιστα από χώρες εκτός Schengen, ενώ επισημαίνεται ότι η ζήτηση αναμένεται να είναι αυξημένη λόγω της επιμήκυμνσης της Τουριστικής Περιόδου για τους μήνες Σεπτέμβριο, Οκτώβριο και Νοέμβριο. 

Οι υπηρεσίες αναγνωρίζουν την ενίσχυση σε αστυνόμευση που υπήρξε κατά τους θερινούς μήνες, ωστόσο από τις 31 Αυγούστου κι εξής, η ενίσχυση μειώθηκε αισθητά λόγω της αποχώρησης των 30 τριτοετών δόκιμων οι οποίοι επέστρεψαν στις Σχολές τους για εξετάσεις. Οι ανάγκες ωστόσο παραμένουν και για το επόμενο τρίμηνο, με την αύξηση να αγγίζει νούμερα της τάξης του 16 % ως τώρα.

Για όλους αυτούς τους λόγους παρακαλούμε για δικές σας ενέργειες, με δεδομένη την αναγκαιότητα αστυνόμευσης, αλλά και ασφάλειας, σε μία από τις σημαντικότερες πύλες εισόδου για την Κρήτη, που είναι ο Κρατικός Αερολιμένας Ηρακλείου Ν. Καζαντζάκης.

Έβγαλε όπλο ... στους περαστικούς!

Στα κρατητήρια κατέληξε η τριμελής παρέα

Επεισοδιακή ήταν η νύχτα για όσους έτυχε να βρεθούν στην παραλιακή λεωφόρο του Ηρακλείου και έτυχε να διασταυρωθούν με τον νεαρό Σύρο ο οποίος - άγνωστο σε τί κατάσταση - κράδαινε όπλο που είχε στην κατοχή του και απειλούσε τους περαστικούς!
 

Η αστυνομία ειδοποιήθηκε για την επικίνδυνη συμπεριφορά του 31χρονος άνδρα και άνδρες του ΤΑΕ Ηρακλείου έσπευσαν και τον συνέλαβαν. Μαζί με το Σύρο συνελήφθησαν και άλλοι δύο ομοεθνείς του - μια 32χρονη κοπέλα και ένας 30χρονος άνδρας.
 
Στο αυτοκίνητο του ... πιστολέρο βρέθηκε το όπλο και 30 φυσίγγια.

Μοιράζουν σταφύλια ... ανθρωπιάς σε κοινωνικά ιδρύματα

Σταφύλια στα ιδρύματα του Ηρακλείου θα μοιράσει η ΕΑΣΗ.  
Σταφύλια στα ιδρύματα του Ηρακλείου θα μοιράσει η ΕΑΣΗ.

Σταφύλια ...ανθρωπιάς, φροντίδας και αγάπης θα μοιράσει η Ένωση Ηρακλείου σε όλα σχεδόν τα ιδρύματα του νομού σε μία προσπάθεια να γλυκάνει τον κόσμο αυτές τις μέρες που τα σταφύλια είναι άφθονα. 

Η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Ηρακλείου, συναισθανόμενη τη δυσκολία των καιρών που ζούμε, ανακοινώνει ότι θα μοιράσει ατομικές μερίδες επιτραπέζιων σταφυλιών ποικιλίας σουλτανίνας των 500g έκαστη, σε σειρά από τοπικά ιδρύματα που αναφέρονται παρακάτω:

1) Στέγη Ανηλίκων Αγοριών (Μασταμπάς)
2) Στέγη Ανηλίκων Κοριτσιών (Πόρος)
3) Αγία Τριάδα
4) ΚΑΠΗ Δειλινών
5) Αγία Σοφία
6) Άγιος Μηνάς (Αρχιεπισκοπή)
7) Γηροκομείο Μάχης Κρήτης
8) Διακονία Αγάπης Αρχιεπισκοπής
9) Άγιος Σπυρίδων
10) Αγία Αικατερίνη

Τα σταφύλια θα παραδοθούν στα κατά τόπους ιδρύματα τη Δευτέρα 16/09/2013.

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 14, 2013

Οι τρίτεκνοι γιορτάζουν


Κάθε χρόνο στις 17 Σεπτεμβρίου ημέρα εορτασμού των Αγίων Σοφίας, Πίστεως, Αγάπης και Ελπίδας, προστάτιδων των Τριτέκνων, ο Σύλλογός μας εορτάζει και θα βραβεύσει σε ειδική εκδήλωση όλα τα παιδιά των τρίτεκνων οικογενειών που πέτυχαν φέτος την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. 

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου στις 8:30 μμ., στο κηποθέατρο «Ν. Καζαντζάκης» (ΟΑΣΗ), με συναυλία από το λαϊκό μουσικό συγκρότημα του ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΤΑΠΟΤΗ, ενώ θα συμμετέχουν ακόμη η σχολή γυμναστικής και χορού ΧΟΡΟΚΙΝΗΣΗ, το συγκρότημα κρητικής μουσικής του ΝΙΚΟΥ ΚΟΥΡΜΟΥΛΗ και η Κρητική Ακαδημία ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ.

Η είσοδος είναι ελεύθερη και όσοι επιθυμούν μπορούν να φέρουν τρόφιμα μακράς διαρκείας και φάρμακα, τα οποία θα διατεθούν από το δίκτυο κοινωνικής φροντίδας του Δήμου Ηρακλείου σε άπορους συμπολίτες μας.


Ακόμη τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου και ώρα 6 μμ θα πραγματοποιηθεί πανηγυρικός εσπερινός και αρτοπλασία, στον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας, Πίστεως, Αγάπης και Ελπίδας, που βρίσκεται στο 6ο χλμ της Εθνικής Οδού Ηρακλείου-Μοιρών, απέναντι από την ταβέρνα «Γωνιανός».

Εβδομαδιαίο πρόγραμμα κινητοποιήσεων από τους εκπαιδευτικούς

Αύριο μουσική εκδήλωση διαμαρτυρίας από την ΕΛΜΕ και την ΕΡΑ Ηρακλείου

Πρόγραμμα εβδομάδας κατάρτισε η ΕΛΜΕ Ηρακλείου για την πρώτη εβδομάδα των κινητοποιήσεών της, κατά της επικείμενης διάλυσης της δημόσιας παιδείας, μετά την κοινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΛΜΕ και της Απεργιακής Επιτροπής Αγώνα.
 


Των προγραμματισμένων δράσεων θα προηγηθεί μουσική εκδήλωση διαμαρτυρίας, την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου, στις 20.30, στο κηποθέατρο "Μάνος Χατζηδάκις" κόντρα στη διάλυση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα στην εκπαίδευση, την υγεία, τη ραδιοτηλεόραση και τις κοινωνικές δομές.
   
Η είσοδος στην εκδήλωση που διοργανώνουν η ΕΛΜΕ Ηρακλείου και η ΕΡΑ Ηρακλείου, είναι ελεύθερη.


Σε ό,τι αφορά στο πρώτο απεργιακό πενθήμερο, οι εκπαιδευτικοί κρίνοντας ότι η κινητοποίηση θα πρέπει να έχει ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά, θα λειτουργεί κάθε μέρα κιόσκι στην πλατεία Ελευθερίας, όπου θα πραγματοποιούνται ποικίλες δράσεις:
 

Καθημερινή δράση ατομική μα και κάθε Συλλόγου Διδασκόντων, με την αμέριστη συμμετοχή του ΔΣ της ΕΛΜΕ και της Απεργιακής Επιτροπής, σε κάθε πόλη - γειτονιά, επαρχία, χωριό. Η άμεση συζήτηση – διάλογος σε κάθε σχολείο, σε κάθε σύλλογο διδασκόντων, στην τοπική κοινωνία και η πρόταση - συμμετοχή μένει και επιμένει ευκταία και αναμενόμενη!
Διακίνηση και παρουσίαση υλικού απεργιακής κινητοποίησης (αφίσες, πανό,  επιστολές, κείμενα ΕΛΜΕ – ΟΛΜΕ).

 

Τα ποσοστά απεργίας θα καταγράφονται καθημερινά ανά σχολείο από επιτροπή στα γραφεία της ΕΛΜΕ μετά από επικοινωνία με τις σχολικές μονάδες.
 

Δημιουργία Απεργιακού Ταμείου Αλληλεγγύης.
Με θέση και βάση τα παραπάνω οργανώθηκε το πρόγραμμα της πρώτης απεργιακής εβδομάδας:


Οι συνάδελφοι απεργοί βρίσκονται κάθε πρωί στα σχολεία τους απ’ όπου συντονισμένα κατευθύνονται σε πορεία για τις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας – συλλαλητήρια μαζί με γονείς και μαθητές.
 

Για τα σχολεία της επαρχίας η ΕΛΜΕ θα διευκολύνει τη μεταφορά με λεωφορεία. Όπου, αυτό δεν είναι εφικτό, να οργανωθούν τοπικές συγκεντρώσεις – διαμαρτυρίες.


Δευτέρα 16/9/2013: 1η ημέρα απεργίας
Συγκέντρωση απεργών συναδέλφων, γονέων, μαθητών στα σχολεία και συγκροτημένη κάθοδος-πορεία προς την πλατεία Ελευθερίας.
 

10:30 π.μ. Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Ελευθερίας-  πορεία προς την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Κατάθεση αιτημάτων Ομοσπονδίας
- Συγκρότηση ολιγομελών τμημάτων μαθητών
- Αναίρεση αναγκαστικών μετακινήσεων
- Μονιμοποίηση αναπληρωτών-ωρομισθίων 
- Ωράριο εκπαιδευτικών/διευθυντών/υποδιευθυντών
Επαναπρόσληψη όλων των συναδέλφων που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα και επαναφορά όλων των ειδικοτήτων καθηγητών που καταργήθηκαν. Ουσιαστική στήριξη της δημόσιας τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης.
 

12:00 π.μ. Συνέντευξη Τύπου στα γραφεία της ΕΛΜΕ.
 

19:00 μ. μ. Συνάντηση- συντονισμός- συζήτηση στο Κιόσκι ΕΛΜΕ (Πλατεία Ελευθερίας) με Σωματεία- Φορείς- Γονείς- Μαθητές.


Τρίτη 17/9/2013: 2η ημέρα απεργίας:
10:30 π μ. Συγκέντρωση απεργών συναδέλφων, γονέων, μαθητών στα σχολεία και συγκροτημένη κάθοδος-πορεία-συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης (Λεωφόρος Κνωσού).

Απόγευμα: Δράσεις- συγκεντρώσεις ανά σχολείο. Οι σύλλογοι διδασκόντων μαζί με τους διευθυντές να οργανώσουν μέσα στη βδομάδα δράση «ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» - αν είναι δυνατόν Τρίτη απόγευμα μαζικά.


Τετάρτη 18/9/2013: 3η ημέρα απεργίας:
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας- πορεία με απεργία ΑΔΕΔΥ. (Ο τόπος και η ώρα θα ανακοινωθούν σε συνεννόηση με το νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ και άλλα σωματεία.)


Πέμπτη 19/9/2013: 4η ημέρα απεργίας: 
Συνεννόηση με ΑΔΕΔΥ και σωματεία και (πιθανότατα) Γενική Συνέλευση στο σινέ Αστόρια για επανεκτίμηση απεργίας και πρόταση για την επόμενη εβδομάδα.

Παρασκευή 20/9/2013: 5η ημέρα απεργίας:
19:30 Ανοιχτή συζήτηση πλατεία Ελευθερίας: Νέο Λύκειο- Νέο Τεχνολογικό.
Συναυλία πλατεία Ελευθερίας. Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε τραγουδώντας.


Δείτε το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων εδώ.

Μοίρασαν διαρκείας ΟΦΗ και Εργοτέλη τα S/M Χαλκιαδάκης και η El Bisco

Οι εκπρόσωποι των δυο εταιρειών που παραμένουν στο πλευρό τόσο του ΟΦΗ όσο και του Εργοτέλη παρέδωσαν 20 εισιτήρια διαρκείας. 
Οι εκπρόσωποι των δυο εταιρειών που παραμένουν στο πλευρό τόσο του ΟΦΗ όσο και του Εργοτέλη παρέδωσαν 20 εισιτήρια διαρκείας.

Τα S/M Χαλκιαδάκης και η εταιρεία El Bisco και παρέδωσαν 20 εισιτήρια διαρκείας (15 του ΟΦΗ και 5 του Εργοτέλη), σε εκδήλωση που έγινε στο κατάστημα Χαλκιαδάκης ΜΑΧ στη Ν. Αλικαρνασσό.

Οι εκπρόσωποι των δυο εταιρειών που παραμένουν στο πλευρό τόσο του ΟΦΗ όσο και του Εργοτέλη παρέδωσαν 20 εισιτήρια διαρκείας (15 του ΟΦΗ και 5 του Εργοτέλη) για τη νέα αγωνιστική περίοδο στους νικητές του σχετικού διαγωνισμού που διενεργήθηκε από την εταιρία ΑΛΛΑΤΙΝΗ.

Το «παρών» έδωσαν από τα Σούπερ Μάρκετ «Χαλκιαδάκης» ο Βαγγέλης Αποστολάκης και από την εταιρεία «Εl Bisco» ο Κώστας Ρουμπάκης. Ακόμη οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ Ζε Εντουάρντο, Ανδρέας Λαμπρόπουλος και Εργοτέλη Μηνάς Πίτσος και Χρήστος Χρυσοφάκης, οι οποίοι παρέδωσαν στους τυχερούς τα διαρκείας.

Το δάνειο Jessica και τα ... ανταποδοτικά

To κτίριο Ακτάρικα. 
To κτίριο Ακτάρικα.

Μεγάλη υπόθεση το πρόγραμμα Jessica για το Ηράκλειο, καθώς το να δανείζεται ένας δήμος σε αυτές τις δύσκολες εποχές είναι σημαντικό. Η χρηματοδότηση μεγάλων έργων εξασφαλίζεται, άρα και η ολοκλήρωση τους. 

Το θέμα είναι, αφού μιλάμε για δάνειο και μάλιστα με σφιχτούς ανταποδοτικούς όρους, τι εγγυήσεις έδωσε π.χ. για τη χρήση του κτιρίου Ακτάρικα η δημοτική αρχή, ώστε να εξασφαλίσει τα 2,4 εκατ. ευρώ;

Μήπως η απόσβεση θα επιτευχθεί μέσα από την ... ενισχυμένη ψυχαγωγία που θα προσφέρεται στα ισόγεια του κτιρίου; Το θέμα έχει ενδιαφέρον και θα το παρακολουθούμε.

Πολωνική αντιπροσωπεία στην Κρήτη τον Οκτώβριο

        Πολωνική επιχειρηματική αποστολή στην Κρήτη από τις 21-23/10/2013 
Πολωνική επιχειρηματική αποστολή στην Κρήτη από τις 21-23/10/2013

Η Περιφέρεια Κρήτης & η Αγροδιατροφική Σύμπραξη, σε συνεργασία με τα τέσσερα Επιμελητήρια του νησιού και τον ΣΕΚ διοργανώνουν Πολωνική επιχειρηματική αποστολή στην Κρήτη από τις 21-23 Οκτωβρίου 2013, με την υποστήριξη της Ελληνικής Πρεσβείας στην Βαρσοβία.

Στο πλαίσιο της αποστολής αυτής, η Πολωνική αντιπροσωπεία θα συνοδεύεται από την Ελληνίδα Πρέσβη της Βαρσοβίας, τον Προϊστάμενο του γραφείου Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων και τον Προϊστάμενο του Γραφείου Τύπου της Πρεσβείας. Θα απαρτίζεται επίσης από 2 αγοραστές - εισαγωγείς φρούτων και λαχανικών, από 4 εισαγωγείς τροφίμων (χονδρέμποροι και εκπρόσωποι αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ) και από 3 tour operators της Πολωνίας.

Η αποστολή θα πλαισιωθεί επίσης από 3 δημοσιογράφους Πολωνικών ειδησεογραφικών πρακτορείων, οι οποίοι θα καλύψουν την επίσκεψη στην Κρήτη και την προβολή των δυνατοτήτων της αγοράς.

Οι συναντήσεις για τις επιχειρήσεις των νομών Ηρακλείου και Λασιθίου θα πραγματοποιηθούν στον Άγιο Νικόλαο στις 22 & 23/10/2013.

Το ενδιαφέρον της Πολωνικής αντιπροσωπείας αφορά:

1. Στον κλάδο τροφίμων και ποτών (το ενδιαφέρον εστιάζεται σε τυροκομικά, βρώσιμες ελιές, ελαιόλαδο, φρούτα και λαχανικά, προϊόντα ζαχαροπλαστικής & παραδοσιακά γλυκίσματα, σταφίδα, ξηρούς καρπούς, παραδοσιακά ζυμαρικά, μέλι & κρασί).

2. Στον κλάδο του τουρισμού.

Προκειμένου να οργανωθούν άρτια οι τελικές λίστες με τα ραντεβού (Β2Β συναντήσεις) σε συγκεκριμένες μέρες και σε συγκεκριμένη ώρα, ανά επιχείρηση και αγοραστή, καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να συμπληρώσουν τη δήλωση συμμετοχής το αργότερο έως τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013 και να την αποστείλουν στο e-mail: stefanoudaki@ebeh.gr, με θέμα «Β2Β συναντήσεις Πολωνίας». Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται από το Επιμελητήριο Ηρακλείου, υπεύθυνη κα. Λένα Στεφανουδάκη, τηλέφωνο: 2810 247034

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

 
Blogger Templates