Social Icons

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κρήτης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κρήτης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα, Ιανουαρίου 13, 2014

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ανακαλύφθηκε η υποβρύχια πόλη του Ηρακλείου μετά από 1500 χρόνια!

tss_1379178258_2

Μια πολύ ευημερούσα και γνωστή πόλη, το Ηράκλειο βυθίστηκε πριν από 1500 χρόνια. Μια μεγαλειώδης πόλη που την είχε αναφέρει και ο Ηρόδοτος.
Αφηγούνταν την υπέροχη ιστορία της Ελένης της Τροίας, της πιο όμορφης γυναίκας στον κόσμο, για την οποία είχαν σαλπάρει χιλιάδες πλοία και η οποία ταξίδεψε με τον λαμπερό της εραστή, τον Πάρη σε αυτό το πλούσιο λιμάνι, το Ηράκλειο.
tss_1379178258_1

tss_1379178258_2


Αλλά μέχρι το 2001, δεν υπήρξε καμία απόδειξη της πόλης από αυτό το κλασικό παραμύθι. Αλλά μια ομάδα με επικεφαλής τον Γάλλο θαλάσσιο αρχαιολόγο Franck Goddio σκόνταψε επάνω σε μερικά λείψανα τα οποία τους οδηγήσανε σε μία από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις του 21ου αιώνα, μια υποβρύχια πόλη. Η ανακάλυψη έγινε όταν ο Goddio ήταν σε αναζήτηση των πολεμικών πλοίων του Ναπολέοντα από τη Μάχη του Νείλου το 1798, όταν είχε ηττηθεί από τον Nelson σε αυτά τα ύδατα, αλλά, προς έκπληξή του, σκόνταψε επάνω σε αυτή την υπέροχη ανακάλυψη. Έκτοτε, στην ομάδα του Goddio έχει ενταχθεί το Κέντρο Θαλάσσιας Αρχαιολογίας της Οξφόρδης και το Τμήμα Αρχαιοτήτων της Αιγύπτου για να ανασύρουν μια πληθώρα από εκθαμβωτικά ευρήματα.
Τα αγάλματα και μέρος ενός μεγάλης στήλης συναρμολογούνται


Τα ευρήματα περιλαμβάνουν τα κολοσσιαία αγάλματα της αιγυπτιακής θεάς Ίσιδας, του θεού Χάπι, και ενός αγνώστου Αιγύπτιου Φαραώ, όλα διατηρημένα σε άριστη κατάσταση στο λασπώδη σάβανο τους. Μαζί με αυτά τα 5μετρα αγάλματα υπάρχουν εκατοντάδες μικρότερα αγάλματα Αιγυπτιακών θεοτήτων, μεταξύ των οποίων και τα αγάλματα που φρουρούσαν το ναό, όπου η Κλεοπάτρα εγκαταστάθηκε ως Βασίλισσα του Νείλου. Επίσης δεκάδες σαρκοφάγοι έχουν βρεθεί τα οποία περιέχουν τα σώματα των μουμιοποιημένων ζώων που θυσιάστηκαν στον Αμμωνα-Γερεμπ, ο υπέρτατος θεός των Αιγυπτίων. Επιπλέον, πολλά φυλαχτά, ή θρησκευτικά γούρια, έχουν αποκαλυφθεί, που απεικονίζουν θεούς όπως την Ίσιδα, τον Όσιρις και τον Ώρος. Αυτά είχαν δημιουργηθεί όχι μόνο για τους Αιγύπτιους, αλλά και για τους εμπόρους που τους επισκέπτονταν και που τα συμπεριλάμβανε στην θρησκεία τους ή τα φυλάγανε ως μπιχλιμπίδια.
tss_1379178258_4
Το Ηράκλειο μπορεί τώρα να προστεθεί ως ένα από τα πιο σημαντικά λιμάνια της Αιγύπτου κατά τη διάρκεια των μετέπειτα Φαραώ. Η σημασία του Ηρακλείου είναι ακόμα πιο φανερή από την ανακάλυψη 64 πλοίων, ο μεγαλύτερος αριθμός αρχαίων πλοίων που βρέθηκαν ποτέ σε ένα μέρος και η συναρπαστική εύρεση 700 αγκυρών. Η πόλη ήταν ένας σημαντικός κόμβος. Είχε ένα φυσικό πλωτό κανάλι δίπλα στο αρχαίο λιμάνι και ένα επιπλέον τεχνητό κανάλι φαίνεται να είχε σκαφτεί για να διευκολύνει το εμπόριο.
tss_1379178258_5

ο Ηράκλειο πήρε το όνομα του από τον Ηρακλή, όπως και η πρωτεύουσα και μεγαλύτερη πόλη της Κρήτης, και η Ρωμαϊκή πόλη Herculaneum, η οποία θάφτηκε κάτω από την στάχτη του ηφαιστείου Βεζούβιο όταν εξερράγη το 79 μ.Χ. Όταν το Ηράκλειο έχασε την σπουδαιότητα της κατά την ύστερη κλασική περίοδο, η γειτονική πόλη της Αλεξάνδρειας έφινε η πρωτεύουσα της Αιγύπτου το 312 π.χ.
tss_1379178259_6
Η ανακάλυψη του Ηρακλείου θα προσθέσει τώρα βάθος και λεπτομέρεια στη γνώση μας για τον αρχαίο κόσμο, διότι μεταξύ των ανακαλύψεων, υπάρχουν άριστα διατηρημένες στήλες (χαραγμένοι πυλώνες) διακοσμημένες με ιερογλυφικά. Μόλις μεταφραστούν, θα αποκαλυφθούν πολλά για τη θρησκευτική και πολιτική ζωή σε αυτή τη γωνιά της αρχαίας Αιγύπτου. Μια παρόμοια επιγραφή είχε ανακαλυφθεί στην πέτρα “Ροζέτα” που βρέθηκε στην πόλη Ροζέτα στο Δέλτα του Νείλου το 1799 από ένα Γάλλο στρατιώτη, το οποίο διατηρείται σήμερα στο Βρετανικό Μουσείο. Είχε σπάσει τον κώδικα των ιερογλυφικών.
Μια αρχαία Λάμπα που ανακαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της αναζήτησης
Και, όπως στην πέτρα της Ροζέτα, αυτές οι στήλες που βρέθηκαν κάτω από τα νερά του κόλπου Αμπουκίρ είναι επίσης γραμμένα στα ελληνικά και στα αιγυπτιακά. Η πιθανότητα εύρεσης κι’άλλον πολλών αρχαιολογικών θησαυρών στο Ηράκλειο είναι μεγάλη.

Επιπλέον, το Ηράκλειο ήταν εξαιρετικά κρίσιμη για την οικονομία του αρχαίου κόσμου. Αυτό μπορεί να δει κανείς από την ανακάλυψη χρυσών νομισμάτων και μολύβδου, χάλκινα και λίθινα βάρη από την Αθήνα (χρησιμοποιείται για τη μέτρηση της αξίας των εμπορευμάτων και για τον υπολογισμό του οφειλόμενου φόρου), το οποίο δείχνει ότι το Ηράκλειο ήταν ένα προσοδοφόρο πόστο της Μεσογείου.
Ο θεός Χάπι ήταν ο θεός των πλημμυρών του Νείλου, ένα σύμβολο της αφθονίας και της γονιμότητας

Ο θεός Χάπι ήταν ο θεός των πλημμυρών του Νείλου, ένα σύμβολο της αφθονίας και της γονιμότητας
Από την ανακάλυψη αυτής της υπέροχης πόλης, οι αρχαιολόγοι είχαν πρώτα αντιμετώπισει το κολοσσιαίο έργο της επανασυναρμολόγησης τεράστιων πέτρινων θραυσμάτων στο βυθό, πριν να μπορούν να τα μεταφέρουν στην επιφάνεια. Δώδεκα χρόνια μετά, τα καταπληκτικά ευρήματα τους έχουν εκτεθεί σε δημόσια θέα για πρώτη φορά έχοντας περάσει περισσότερο από μια χιλιετία κάτω από την λάσπη και το νερό του κόλπου του Αμπουκίρ, 20 μίλια βορειοανατολικά της Αλεξάνδρειας.
Μια στήλη 1.9m, που ανατέθηκε από τον Νεκτανέμπο I (378 έως 362 π.Χ.)

Τα στοιχεία δείχνουν ότι το Ηράκλειο έπεσε στο υγρό του τάφο κάποια στιγμή το 6ο ή 7ο μ.Χ. αιώνα. Η ανακάλυψη αυτής της υπέροχης πόλης στην Αίγυπτο είναι συναρπαστική και μαγευτική.

Σάββατο, Δεκεμβρίου 21, 2013

H NEA KΡΗΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΧΑΡΑΖΕΙ ΝΕΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ

Η εταιρεία μας  είναι αμιγώς ελληνική οικογενειακή επιχείρηση με  εικοσαετή εμπειρία στην κατασκευή λεβήτων.
Ειδικότητα μας είναι ο σχεδιασμός , η κατασκευή και η συντήρηση λεβήτων και καυστήρων
κυρίως για στερεά καύσιμα (βιομάζα , πυρηνόξυλο , pellet , αγροτικά υπολείματα κτλ).
Τα υλικά κατασκευής είναι  όλα απολύτως πιστοποιημένα και δοκιμασμένης αξιοπιστίας
(χάλυβας ST-37,2).
Ιδιαίτερη προσοχή δίνουμε στην ασφαλή και αποδοτική λειτουργία  τών λεβήτων μας φροντίζοντας  για την πλέον οικονομική λύση για τον καταναλωτή χωρίς συμβιβασμό στην ποιότητα .
Η τυποποιημένη διαδικασία συναρμολόγησης  με ελέγχους και δοκιμές σέ όλα τα στάδια τής κατασκευής ,σε συνδιασμό με τήν επταετή εγγύηση εξασφαλίζουν στούς πελάτες μας 
οριστική λύση στο ενεργειακό πρόβλημα.
Τα προιόντα μας φέρουν όλες τίς απαραίτητες πιστοποιήσεις (ISO ,CE )  αλλά και
όλες τις απαραίτητες παροχές εγγυήσεων .
Η μελέτη και  τοποθέτηση για οικιακούς καταναλωτές ,γίνεται από εμπειρο προσωπικό, κατόπιν  συνεννοήσεως.
Παρέχεται επίσης η δυνατότητα εκ τών υστέρων τροποποιήσεων τής συσκευής για αλλαγή του καυσίμου (πχ μετατροπή  για καύση πετρελαίου) ,με πολύ μικρό κόστος και  απλές διαδικασίες

Δειτε το site μας

Δευτέρα, Οκτωβρίου 07, 2013

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ:Απαγορεύεται η καλλιέργεια στη χώρα μας απὸ τὶς αρχὲς του… 2014!

Ουσιαστικός εάν κάποιος... κατέχει δασικά εδάφη, η φορολογία του θα κυμαίνεται περὶ τὸ 0,3 ευρώ ανὰ στρέμμα<
Από 157,5 φορές περισσότερο έως καὶ 787,5 φορὲς περισσότερο, θα φορολογείται, από αρχές του 2014, η αγροτική περιουσία ή οι εκτάσεις Γής.Ουσιαστικός εάν κάποιος…
κατέχει δασικά εδάφη, η φορολογία του θα κυμαίνεται περὶ τὸ 0,3 ευρώ ανὰ στρέμμα. Εάν όμως τὸ χωραφάκι ή τὸ οικόπεδο είναι μὴ δασικὸ ο φόρος θὰ ανεβαίνει από τὰ 47,25 ευρώ ανὰ στρέμμα έως καὶ τὰ 236,25 ευρώ ανὰ στρέμμα.
Τί σημαίνει αυτό;
Απαγόρευση καλλιεργειών.Μαντρωμένους μας θέλουν, μέσα στὶς πόλεις, απολύτως εξαρτημένους από τὴν τροφὴ ποὺ θὰ μας ακριβοπωλούν καὶ ποὺ θὰ μας δολοφονεί ταχύτερα.
Καί μόνον αυτά;
Γιὰ νὰ δούμε καὶ τὸ ζουμάκι…Ήδη έχουν αποφασίσει πὼς όλοι αυτοί που θὰ κατέχουν μὴ «δεδηλωμένους» σπόρους, δήλαδὴ μὴ εγκεκριμένους ή άλλος, μὴ μεταλλαγμένους, θὰ διώκονται.
Άρα; Τό δέσαμε τό γλυκό;
Καλλιεργείς; Θα φορολογείσαι περισσότερο!
Με επτά ειδικούς συντελεστές θα γίνεται από τον Ιανουάριο 2014 η φορολόγηση των 50 εκατομμυρίων στρεμμάτων εκτός σχεδίου γης, σύμφωνα με το τελικό σχέδιο του υπουργείου οικονομικών που θα δοθεί για έγκριση στην τρόικα. Ανάλογα με την θέση, την χρήση, την απόσταση από θάλασσα, κ.α. θα κληθεί ο κάθε φορολογούμενος πολίτης να καταβάλλει «φουσκωμένους» φόρους σοβιετικής λογικής.Ενδεικτικά, ο φόρος μπορεί να ξεκινήσει από 0,3 ευρώ / στρέμμα σε περίπτωση μεγάλης δασικής έκτασης και να φθάσει έως τα 47,25 ευρώ ανά στρέμμα για εκτάσεις – φιλέτα , ενώ σε περίπτωση που υπάρχει και κατοικία, τα 236,25 ευρώ / στρέμμα.
Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός ότι ο συντελεστής χρήσης των αγροτεμαχίων είναι ιδιαίτερα αυξημένος για εκείνα τα αγροτεμάχια που χρησιμοποιούνται για ελαιοκαλλιέργειες και δενδροκαλλιέργειες. Εν ολίγοις, όποιος έχει αγροκτήματα που καλλιεργεί για δική του προσωπική χρήση θα επιβαρύνεται σχεδόν διπλάσια από εκείνον που έχει αγροτεμάχιο δασικής έκτασης.
Γιατί γίνεται αυτό; Μα για να μειωθεί-σταματήσει η παραγωγή και όλοι να είναι εξαρτημένοι από τις πολυεθνικές. Δεν είναι η κυβέρνηση βέβαια αυτή που βγάζει από το κεφάλι της τις συγκεκριμένες διατάξεις. Οι ιθύνοντες απλά εφαρμόζουν τις εντολές του Ο.Η.Ε. στα πλαίσια της γνωστής πλέον Ατζέντας 21, μέρη της οποίας ήδη εφαρμόζονται σε όλον τον κόσμο με «ειδικούς» να θεωρούν ότι πρέπει να φορολογούνται ακόμα και οι αγελάδες, γιατί τα… αέρια τους περιέχουν, μας λένε, διοξείδιο του άνθρακα και «μολύνουν την ατμόσφαιρα».
Μην γελάτε! Πρόκειται για την απάτη της υπερθέρμανσης του πλανήτη, για την οποία μάλιστα διοργανώνονται και στην χώρα μας ποδηλατοδρομίες.
Η υπερφορολόγηση των ακινήτων έχει ως σκοπό, όπως πολλάκις έχουμε αναφέρει, την κατάργηση της περιουσίας, προκειμένου όλοι να είναι εξαρτημένοι από το παγκόσμιο κράτος, το οποίο «θα παρέχει τα πάντα», αρκεί να υποδουλωθούν οικειοθελώς οι πολίτες στις επιταγές του και να απολαμβάνουν «εν ειρήνη» τα «αγαθά», δίχως υπόνοια αμφισβήτησης της πλαστής πραγματικότητας που πλασάρεται καθημερινά.
Μερικοί βέβαια λένε να μην ασχολούμαστε με παγκόσμια σχέδια παρά με τα του οίκου μας. Μα αυτά τα δύο πάνε πακέτο. Σε παλιότερο άρθρο μας είχαμε γράψει:
«««Συνήθως υπάρχουν δύο κύριες κατηγορίες ανθρώπων:
Οι «συνομωσιολόγοι», οι οποίοι αρέσκονται στην μελέτη θεωριών συνομωσίας. Γι’ αυτήν την κατηγορία πολιτών οι διάφορες θεωρίες συνομωσίας είναι «εύγευστο προιόν» αρκεί, όμως, να παραμείνουν θεωρίες. Κανείς δεν θέλει, ούτε να σκέφτεται, ότι αυτά που λέγονται σε επίπεδο συζήτησης θα εφαρμοστούν στην πράξη. Επιπλέον, επειδή το σύστημα δεν είναι καθόλου «χθεσινό», πλασάρει ψεύτικες συνομωσίες, οι οποίες «απορροφούνται» από διάφορους «συνομωσιολόγους», με συνέπεια η πραγματική σκευωρία να αποκρύπτεται, αφού η αλήθεια διαστρεβλώνεται.
Οι «εσωτερικολόγοι»: Το ίδιο φανατικοί με τους «συνομωσιολόγους», αλλά στο άλλο άκρο. Γι’ αυτούς δεν υφίσταται παγκόσμιο σχέδιο. Η διαφθορά υπάρχει μόνο εντός συνόρων και για όλα φταίει ο διπλανός, ο οποίος πρέπει να νουθετηθεί, προκειμένου να βελτιωθεί η κοινωνία. Όποιος μιλάει για παγκόσμια διαπλοκή, παγκόσμιο κέντρο αποφάσεων, διατροφικό πόλεμο κ.ο.κ. είναι συνομωσιολόγος και όχι πραγματιστής, όπως οι ίδιοι συνήθως αυτοχαρακτηρίζονται.
Ας κατανοήσουν λοιπόν μερικοί ότι παγκόσμιο σχέδιο υφίσταται και χτυπάει όλους τους τομείς της καθημερινότητας των ανθρώπων. Παράλληλα υπάρχουν και τα δικά μας λάθη, τα οποία επιδεινώνουν την κατάσταση και μας οδηγούν κατευθείαν στα νύχια των παγκοσμιοποιητών, οι οποίοι θέλουν να πάρουν πίσω ότι δόθηκε μέσω δανείων.

Οι Έλληνες δεν ξεσηκώνονται, αφού, όπως κάποιος σοφός της εποχής μας είπε, υποσυνείδητα νιώθουν συνεργοί στην οικονομική κατάντια του κράτους. Ωστόσο, υπάρχει κάτι το οποίο αργότερα και υπό άλλες συνθήκες θα τους αφυπνίσει μια και καλή, ειδικά όταν σκόπιμα βεβηλώνεται: Οι αξίες και τα ιδανικά των Ελλήνων!

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 30, 2013

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ 'ΑΝΘΡΩΠΟΣ' ???

 
Ο υποσιτισμός και οι τριτοκοσμικές συνθήκες έχουν τρυπώσει για τα καλά στις αίθουσες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ δεκάδες πλέον είναι και οι καταγγελίες δασκάλων και καθηγητών που κάνουν λόγο για μειωμένες σχολικές επιδόσεις που συνδέονται με την σύγχρονη μάστιγα.
 
Τραγικά είναι τα στοιχεία που έρχονται στην δημοσιότητα
 
Σκηνικό κοινωνικής κατάρρευσης και οικονομικής εξαθλίωσης καταγράφεται σε σχολεία της Κρήτης με μαθητές να αναζητούν το κολατσιό τους σε κάδους απορριμμάτων.
 
Ο πρόεδρος του συλλόγου των δασκάλων του νομού Ηρακλείου με παρέμβασή του στο δημοτικό συμβούλιο της πόλης αναφέρθηκε σε συγκεκριμένο περιστατικό με πρωταγωνιστή μαθητή που πήρε από τα σκουπίδια μία τυρόπιτα για τη φάει. Και αυτό το περιστατικό όπως επισημαίνει δεν είναι μεμονωμένο.
 
Πολλοί γονείς εξομολογούνται σε εκπαιδευτικούς τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ακόμη και για να προσφέρουν ένα πιάτο φαγητό στα παιδιά τους, δηλώνει χαρακτηριστικά ο κ.Κώστας Πλουμής στο prismanews.gr και συμπληρώνει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις οι γονείς δεν επιθυμούν τη δημοσιοποίηση του προβλήματός τους. 
 
Το υπουργείο Παιδείας έχει παραδέχτει ότι σε παραπάνω από 100 σχολεία πανελλαδικά, περισσότερα από 25.000 παιδιά υποσιτίζονται.
 
Όπως είχε αναφέρει και ένα προηγούμενο διάστημα ο ταμίας της ΟΛΜΕ Νικηφόρος Κωνσταντίνου "Αυτή είναι μόνο η αρχή..
 

Βρέθηκε απαγχονισμένος μέσα στο σπιτι του

Δραματικές διαστάσεις λαμβάνει πλέον το φαινόμενο στην Κρήτη


Δεν μπορεί πλέον να περιγραφεί με λόγια η κατάσταση που διαμορφώνεται στην Κρήτη με τις αυτοχειρίες
 

Πριν ακόμα καταλαγιάσει ο θόρυβος από το θάνατο 45χρονου τον οποίο αναζητούσε απεγνωσμένα η οικογένεια του τις τελευταίες ημέρες, ένα ακόμα περιστατικό ήρθε να μεγαλώσει την τραγική λίστα.
 

Ένας άνδρας 43 ετών εντοπίστηκε απαγχονισμένος, λίγο πριν τις 5.00 το απόγευμα, μέσα στο σπίτι του , στη συμβολή της Λεωφόρου Μ. Αλεξάνδρου με την οδόο Σκλαβοκάμπου, στην περιοχή του Ατσαλένιου στο Ηράκλειο.


Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το πλήρωμα του οποίου όμως περιορίστηκε να πιστοποιήσει τον θάνατο του. Στο σημείο βρέθηκαν αστυνομία και ιατροδικαστής

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 27, 2013

Το Ενυδρείο “ταξιδεύει” στην πλ. Ελευθερίας

Εκδηλώσεις από σήμερα ως και την Κυριακή

Στην πλατεία Ελευθερίας «ταξιδεύει» το Ενυδρείο Κρήτης που συμμετέχει στις εκδηλώσεις της Περιφέρειας Κρήτης για την Παγκόσμια Ημέρα τουρισμού από σήμερα ως την ερχόμενη Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου με δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους. 

Επιπλέον το Σάββατο και την Κυριακή από τις 6 ως τις 7 το απόγευμα θα παρουσιαστούν πειράματα με θέμα το θαλάσσιο περιβάλλον. Τέλος, σε όσους επιθυμούν να επισκεφτούν το Ενυδρείο Κρήτης κατά το διάστημα αυτό θα προσφέρεται προνομιακή τιμή των 6 ευρώ.

Εκδήλωση αφιερωμένη στους ηλικιωμένους

 
Την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου στις Μουρνιές

Η ΚΕΠΠΕΔΗΧ - ΚΑΜ του Δήμου Χανίων, τα προγράμματα "Βοήθεια στο Σπίτι" και το ΚΗΦΗ διοργανώνουν εκδήλωση με αφορμή την "Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας", την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013, ώρα 12.00. στον Ι.Ν. Αγίας Βαρβάρας Μουρνιών.

Στην εκδήλωση συμμετέχουν:  Ανδρεαδάκης Μπάμπης, λύρα - τραγούδι Κοκοτσάκης Χρήστος, λαούτο Παραδοσιακός Σύλλογος «Γηγενής» Λαογραφικός Όμιλος Χανίων Παραδοσιακός Σύλλογος «Το Μετερίζι» Σχολή χορού «Χορότεχνο

Θα προσφερθεί παραδοσιακό κέρασμα

Είσοδος ελεύθερη

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 26, 2013

Ημερίδα για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο

Στο Ηράκλειο ο Υποδιευθυντής της Υπηρεσίας Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Μανώλης Σφακιανάκης

Το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, σε συνεργασία με την Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος/ Υποδιεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, διοργανώνει, με την υποστήριξη του Δήμου Ηρακλείου, την Παρασκευή 27-9-2013 και ώρα 12:00 στη Δημοτική Αίθουσα Ανδρόγεω την ημερίδα με θέμα :

«Κανόνες Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο - Cyberbullying».
Στόχος της ημερίδας, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο ημερίδων αντίστοιχου περιεχομένου,  είναι η ενημέρωση για την ασφαλή διείσδυση των πολιτών στις νέες τεχνολογίες και ειδικότερα στο internet.

Οι πολίτες και ειδικότερα οι γονείς, καθώς και τα παιδιά θα μπορούν μέσα από τη διαδραστική συμμετοχή τους να ενημερώνονται, από στελέχη της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, που διαθέτουν μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία, για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο και για τους κινδύνους που ελλοχεύουν κατά την πλοήγηση τους σε αυτό.

Τα θέματα που θα αναλυθούν άπτονται της καθημερινότητας και είναι τα εξής:

θετικά & παγίδες του διαδικτύου
 

facebook, msn, blogs, twitter, forums
 

προστασία προσωπικών δεδομένων κ.λ.π.

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας ο Υποδιευθυντής της Υπηρεσίας Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Ταξίαρχος Εμμανουήλ Σφακιανάκης μαζί με τους συνεργάτες του θα αναφερθούν:
Στο σκοπό διοργάνωσης των ημερίδων για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο

Στην αποστολή της Υπηρεσίας Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
 στα αδικήματα και στον τρόπο που αυτά διαπράττονται μέσω διαδικτύου


Σε στατιστικά στοιχεία που αφορούν τη διείσδυση των Ελλήνων στο διαδίκτυο και τις υποθέσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με συγκεκριμένα παραδείγματα – περιστατικά. 

'Eκπτωση στους ανέργους από τη Minoan Lines

















Από την 1η Οκτωβρίου έως τις 31 Μαΐου


Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, συνεχίζοντας με συνέπεια την κοινωνική δράση τους, με ευθύνη επεκτείνουν την προσφορά τους και στις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, που έχουν πληγεί από την οικονομική κρίση που υφίσταται η χώρα μας, προσφέροντας:
20% ΕΚΠΤΩΣΗ στους κατόχους κάρτας ανεργίας, σε όλες τις κατηγορίες θέσεων επιβατών και Ι.Χ. οχημάτων (εκτός της Lux θέσης), για το χρονικό διάστημα από 1/10/2013 έως και 31/5/2014.

"Υποβαθμίζεται σταθερά το ΤΕΙ Κρήτης"

Ανοικτή επιστολή από τα μέλη του Συμβουλίου Ιδρύματος ΤΕΙ Κρήτης με αφορμή τη διαθεσιμότητα των υπαλλήλων

"Η έναρξη της νέας ακαδημαϊκής χρονιάς μας βρίσκει έντονα προβληματισμένους τόσο για την σημερινή κατάσταση στο ΤΕΙ Κρήτης όσο και για το μέλλον των φοιτητών, του προσωπικού αλλά και γενικότερα του ιδρύματος. Το Τ.Ε.Ι. Κρήτης είναι το μεγαλύτερο σε μέγεθος ΑΕΙ στην Κρήτη και ένα από τα σημαντικότερα Τεχνολογικά Ιδρύματα της χώρας, και έχει επιδείξει μία σταθερά ανοδική πορεία με αναγνωρισιμότητα σε εθνικό, κοινοτικό και διεθνές επίπεδο.

Με έδρα το Ηράκλειο και εγκαταστάσεις σε πέντε ακόμη πόλεις της Κρήτης δραστηριοποιείται επιστημονικά και τεχνολογικά στους τομείς της Υγείας και Πρόνοιας, του Μηχανικού, των Νέων Τεχνολογιών, της Γεωργίας, της Προστασίας του Περιβάλλοντος, της Διατροφής, της Οικονομίας και του Τουρισμού, αντικείμενα άμεσα συνδεδεμένα με την καθημερινή οικονομική δραστηριότητα στην Κρήτη.

Παρόλη τη αναγνωρισμένη συμβολή του Ιδρύματος στους παραπάνω τομείς αφενός μέσω των αποφοίτων του και αφετέρου μέσω των ερευνητικών/αναπτυξιακών δραστηριοτήτων του, τα τελευταία τρία χρόνια διαφαίνεται μια σταθερή τάση της πολιτείας για υποβάθμιση του ρόλου του όπως καταγράφεται μέσα από μια σειρά από σημαντικές παραμέτρους.

Οι αμείλικτοι αριθμοί των στατιστικών δεικτών από τον Ιανουάριο του 2008 μέχρι και σήμερα δηλώνουν πώς:

Έχει προκληθεί 20% μείωση στο ήδη ελλιπές τακτικό εκπαιδευτικό προσωπικό. Η αναλογία των 12 καθηγητών ανά 1.000 φοιτητές στο ΤΕΙ Κρήτης υπολείπεται σημαντικότατα από κάθε διεθνές αποδεκτό πρότυπο.

Έχει προκληθεί μείωση 35% στο ήδη ελλιπές τεχνικό προσωπικό και η αναλογία των 2 μελών τεχνικού προσωπικού ανά 1.000 φοιτητές στο ΤΕΙ Κρήτης υπολείπεται επίσης σημαντικότατα από κάθε αντίστοιχο αποδεκτό διεθνές πρότυπο.

Έχει προκληθεί μείωση 30% στο ήδη ελλιπές διοικητικό προσωπικό. Συγκεκριμένα σήμερα υπηρετούν μόνο 145 διοικητικοί υπάλληλοι για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες 15.000 ενεργών φοιτητών σε έξι πόλεις. 

Την τελευταία πενταετία έχει διορισθεί μόνο ένας σε μόνιμη θέση διοικητικού προσωπικού και έχουν έρθει 3 μόνιμοι με μετάταξη, με αποτέλεσμα σήμερα το υπάρχον προσωπικό να είναι κατά 37% λιγότερο από το κατ’ ελάχιστο απαιτούμενο για μια τυπική λειτουργία του μηχανισμού του ΤΕΙ Κρήτης. Παράλληλα, το μισό προσωπικό είναι κατηγορίας ΙΔΑΧ, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα ένα διαρκή φόβο για κινητικότητα του.

Έχει προκληθεί μείωση 80% του προϋπολογισμού για έκτακτο εκπαιδευτικό προσωπικό,  μείωση που αναμένεται, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, να φτάσει του χρόνου το 96%, μία από τις μεγαλύτερες μειώσεις σε προσωπικό στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, παρόλο που λόγω του μικρού αριθμού των μελών του τακτικού εκπαιδευτικού προσωπικού, το έκτακτο εκπαιδευτικό προσωπικό είναι απαραίτητο για την εκπαιδευτική διαδικασία.

Έχει προκληθεί μείωση 60% του ήδη χαμηλού τακτικού προϋπολογισμού του ιδρύματος. Τα διαθέσιμα για παράδειγμα κονδύλια για εργαστηριακά αναλώσιμα για την φετινή ακαδημαϊκή χρονιά είναι μόλις 55.000,00 €, δηλαδή μόλις 3,6 € ανά ενεργό φοιτητή, και παράλληλα μας απαγορεύτηκε από το υπουργείο να αυξήσουμε το ποσό αυτό μέσω της χρήσης ταμειακών υπολοίπων προηγούμενων ετών, που με κόπο διαφυλάξαμε για αντίστοιχες καταστάσεις.  

Η ελλιπής χρηματοδότηση στις δημόσιες επενδύσεις έχει σαν αποτέλεσμα την αδυναμία συντήρησης και υποστήριξης ενός μεγάλου όγκου κτιρίων και εγκαταστάσεων.

Παράλληλα επισημαίνουμε και τα προβλήματα που δημιουργούνται από:

Τον χειρισμό των ΤΕΙ από την πολιτεία, η οποία με κάθε ευκαιρία τα υποβαθμίζει είτε στην πράξη είτε σαν ιδέα. Ενδεικτική είναι η αποπροσανατολιστική αναφορά σε ΑΕΙ και ΤΕΙ (ενώ σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, στα ΑΕΙ περιλαμβάνονται τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ) που δείχνει την απαξίωση για τα ιδρύματα του τεχνολογικού τομέα και το μέλλον που πιθανώς τους επιφυλάσσεται.
 

Την μειονεκτική μεταχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού των ΤΕΙ σε σχέση με αυτό των Πανεπιστημίων, καθώς αν και για την εκλογή του απαιτούνται ισάξια προσόντα και υπάρχουν αντίστοιχες υποχρεώσεις με αυτά των πανεπιστημίων, το ωράριο του εκπαιδευτικού προσωπικού στα ΤΕΙ είναι περίπου διπλάσιο από αυτό στα Πανεπιστήμια ενώ και ο μισθός του είναι μικρότερος.
Ιδιαίτερα το σχέδιο Αθηνά που αγνόησε τις προτάσεις του ΤΕΙ Κρήτης με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην επιφέρει νοικοκύρεμα αλλά και να οδηγήσει στην αύξησης των αναγκών του ιδρύματος σε προσωπικό και χρηματοδότηση.


Με βάση όλα τα παραπάνω, είναι εμφανής η σοβαρή έλλειψη στο ΤΕΙ Κρήτης σε ανθρώπινους και οικονομικούς πόρους. Είναι απαραίτητη η ενίσχυση του με προσωπικό όλων των κατηγοριών, ενώ οποιαδήποτε απομάκρυνση προσωπικού θα οδηγήσει σε αδυναμία λειτουργίας του. 

Αντίστοιχα, η πολιτεία πρέπει να δώσει επιτέλους τα κατ’ ελάχιστον απαιτούμενα έτσι ώστε να μπορέσει το ίδρυμα μας να κάνει μια ουσιαστική εκπαίδευση, κάτι που έχει ανάγκη σήμερα η τοπική κοινωνία και η χώρα.

Παράλληλα, καλούμε τους αρμόδιους να ανοίξουν επιτέλους τα χαρτιά τους σε σχέση με το τι σχεδιάζουν για το μέλλον της ανώτατης εκπαίδευσης και ειδικά του τεχνολογικού τομέα, γιατί αφορά στα ταλέντα και στη δυναμική του τόπου μας.

Ακόμα και αν δεν απασχολεί την πολιτεία το μέλλον ενός τεχνολογικού ιδρύματος και του προσωπικού του, ας αναλογιστούν οι αρμόδιοι τους περίπου 15.000 ενεργούς φοιτητές μας (σε σύνολο σχεδόν 18.000 εγγεγραμμένων), τις οικογένειες τους αλλά και τους πολύ περισσότερους αποφοίτους μας που ήδη αγωνίζονται για μια θέση εργασίας και οποιαδήποτε υποβάθμιση των προσόντων τους θα τους προσθέσει ανυπέρβλητα εμπόδια στα ήδη υπάρχοντα. 

Τα μέλη του Συμβουλίου Ιδρύματος ΤΕΙ Κρήτης

Ε. Ζούρος, Πρόεδρος
Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Κρήτης, Αντεπιστέλλον 

Μέλος της Ακαδημίας Αθηνών
Ι. Καλιακάτσος, Αναπληρωτής Πρόεδρος

Καθηγητής Τμήματος Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε. ΤΕΙ Κρήτης,
Β. Γεωργουδάκης, Μέλος

Πρόεδρος  εταιρείας Mechatron
Β. Ζαφειρόπουλος, Μέλος

Καθηγητής Τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας ΤΕΙ Κρήτης
Μ. Καθαράκης, Μέλος

Διευθυντής ΚΕΚ Τεχνικές Σχολές Επιμελητηρίου Ηράκλειου
Ε. Κουδουμάς, Μέλος

Καθηγητής Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. ΤΕΙ Κρήτης,
Γ. Παπαδουράκης, Μέλος

Καθηγητής Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. ΤΕΙ Κρήτης
Ν. Παπαδογιάννης, Μέλος

Καθηγητής Τμήματος Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και 
Ακουστικής Τ.Ε. ΤΕΙ Κρήτης
Γ. Σταυρουλάκης, Μέλος

Καθηγητής Τμήματος Μηχανικών Φυσικών Πόρων και 
Περιβάλλοντος Τ.Ε. ΤΕΙ Κρήτης
Μ. Τσιμπισκάκης, Μέλος

Διπλ. Τοπογράφος Μηχανικός, Δημοτικός Σύμβουλος και πρώην 
Αντιδήμαρχος Δήμου Ρεθύμνης

Μαχαίρι και σιδηρογροθιές στα γραφεία και στο σπίτι μέλους της Χρυσής Αυγής

















Επιχείρηση - αστραπή από την ΕΛΑΣ στο Ηράκλειο - 'Ερευνες σε όλη την Κρήτη


Κάτω από άκρα μυστικότητα έγινε νωρίς το μεσημέρι επιχείρηση της ΕΛΑΣ στα γραφεία της Χρυσής Αυγής στη Νέα Αλικαρνασσό, κατά την οποία βρέθηκε ένα μαχαίρι. 
Οι έρευνες των αστυνομικών επεκτάθηκαν και σε σπίτι στελέχους του κόμματος στο Ηράκλειο, όπου βρέθηκαν σιδηρογροθιές.

Στην επιχείρηση συμμετείχαν άνδρες της Ασφάλειας Ηρακλείου και της ΟΠΚΕ για τον εντοπισμό στοιχείων που ίσως σχετίζονται με την εμπλοκή της Χρυσής Αυγής σε εγκληματικές υποθέσεις, ενώ ανάλογες... "επισκέψεις" γίνονται στα Χανιά και σε άλλες περιοχές της Κρήτης.

‘Εκανε το σταυρό του και μετά… άδειαζε το παγκάρι!

















Η κάμερα κατέγραψε την… προσευχή του 53χρονου, λίγο πριν πιάσει το κατσαβίδι

Δεν πίστευε στα μάτια του ο εφημέριος του ιερού ναού της Αγίας Μαρίνας στην Ανάληψη Χερσονήσου, όταν θορυβημένος από τα απανωτά κρούσματα παραβίασης του παγκαριού, αποφάσισε να βάλει κάμερα για να δει ποιος το αδειάζει.

Ο ιερέας μαζί με τους αστυνομικούς είδαν έκπληκτοι έναν 53χρονο Ηρακλειώτη, να μπαίνει στην εκκλησία, να κάνει το σταυρό του, να προσκυνά τις εικόνες και μετά να πιάνει το κατσαβίδι και να αδειάζει το παγκάρι.

Σύμφωνα με την αστυνομία, ο δράστης είχε βάλει στόχο τη συγκεκριμένη εκκλησία, καθώς είχε κλέψει χρήματα, άλλες τρεις φορές μέσα στον Αύγουστο!

Ο ίδιος δηλώνει άνεργος καθώς και ότι δεν είχε άλλο εισόδημα για να ζήσει...

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 25, 2013

Ανοίγει ξανά η πλαζ αλλά χωρίς...εξυπηρέτηση













Δεν υπάρχει η δυνατότητα να λειτουργήσουν εστιατόρια και μπαρ, λέει η Δημοτική Επιχείρηση

Στον απόηχο των συζητήσεων που προκάλεσε το "λουκέτο" που έβαλε η ΔΕΠΤΑΗ στην πλαζ του Καρτερού, η Διοίκηση της Δημοτικής Επιχείρησης επιχειρεί τώρα να δώσει κάποιες , έστω και εμβαλλωματικές λύσεις, προκειμένου να "περιοριστεί η ζημιά" .
 

Ο Πρόεδρος της ΔΕΠΤΑΗ, Γιώργος Παρασύρης έκανε γνωστό ότι εξασφαλίστηκε η...πρόσβαση για όσους ντόπιους και ξένους επιθυμούν να επισκεφθούν τη συγκεκριμένη πλαζ, ωστόσο, δεν υπάρχει, όπως τονίζει η δυνατότητα, λόγω έλλειψης προσωπικού , να λειτουργήσουν το επόμενο διάστημα τα εστιατόρια και τα μπαρ που υπάρχουν εκεί. 
 

Το μόνο που εξασφαλίστηκε από πλευράς υπαλλήλων είναι η παρουσία φύλακα, για μία έκταση περίπου 37 στρεμμάτων 

Οι θέσεις απασχόλησης Κοινωφελούς εργασίας που προβλέπονται στην Κρήτη

680 θέσεις απασχόλησης ανά Δήμο και Περιφερειακή Ενότητα Κρήτης, μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς εργασίας, ανακοίνωσε πρόσφατα η ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας.

Πρόκειται για ειδικότητες Υ.Ε. Γενικών Καθηκόντων.
Πιο αναλυτικά:


































Έκτακτο …δρομολόγιο για να παραδοθεί το πορτοφόλι













Η οδηγός του λεωφορείου του Υπεραστικού ΚΤΕΛ θέλησε να βρει η ίδια τον ιδιοκτήτη του πορτοφολιού που παράπεσε στο όχημα της
Δεν αρκέστηκε να παραδώσει το πορτοφόλι που βρέθηκε μέσα στο λεωφορείο της, αλλά αναζήτησε η ίδια τον ιδιοκτήτη του προκειμένου να είναι σίγουρη ότι θα φτάσει στα χέρια του .

Η κ. Ευαγγελία Ταμιωλάκη, ιδιοκτήτρια λεωφορείου αλλά και μέχρι πρότινος μοναδική γυναίκα οδηγός μεταξύ 200 ανδρών στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ανατολικής Κρήτης , έκανε «φύλλο και φτερό» την περιοχή των Γουβών νωρίς το πρωί της Τρίτης, προκειμένου να βρει τον ιδιοκτήτη του πορτοφολιού που εντόπισε μέσα στο όχημά της , στην διάρκεια του δρομολογίου που έκανε από Ηράκλειο για Μάλια.

Το πορτοφόλι  που ανήκε σε Ιταλό τουρίστα, περιείχε περίπου 350 ευρώ και  πιστωτικές κάρτες.
Η συγκεκριμένη περίπτωση δεν αποτελεί πρωτοτυπία για τους οδηγούς των λεωφορείων του ΚΤΕΛ, που καθημερινά σχεδόν –σύμφωνα με τον Διευθυντή του Γιώργο Χαλεπάκη- βρίσκουν και παραδίδουν προσωπικά και άλλα αντικείμενα ξεχασμένα ή «χαμένα» από τους επιβάτες.


Όλα, όπως τονίζει ο κ. Χαλεπάκης παραδίδονται στα γραφεία της εταιρείας , η οποία προκειμένου να αναζητηθούν οι ιδιοκτήτες τους. Μάλιστα προκειμένου να ανταποκριθεί όσο το δυνατό καλύτερα στην ανάγκη εξυπηρέτησης των πολιτών το Υπεραστικό ΚΤΕΛ ετοιμάζεται να δημιουργήσει και ειδική υπηρεσία «Απωλεσθέντων»

Δεδικασμένο για τους υπερχρεωμένους ιδιοκτήτες θερμοκηπίων!













Τα θερμοκήπια θεωρούνται εργαλεία δουλειάς από εργάτες γης και δεν υπάγονται σε ρευστοποίηση.

Σημαντική η υπαρ.87/2013 απόφαση του Ειρηνοδικείου Σητείας, για τους έχουν θερμοκήπια στην Κρήτη.
Δικαίωση για τον αγρότη  από την Σητεία , μέλος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, έφερε η  υπαρ.87/2013 απόφαση του Ειρηνοδικείου Σητείας, όπου ανοίγεται πλέον ο δρόμος για εκατοντάδες δανειολήπτες -εργάτες της γης, να χρησιμοποιήσουν τις ευνοϊκές διατάξεις του Ν.3869/2010, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, του γνωστού ως ν.Κατσέλη, οι οποίοι δανείστηκαν από συγκεκριμένη Τράπεζα , προκειμένου να στήσουν θερμοκήπια σε ενοικιαζόμενη γη, και σήμερα λόγω της γενικότερης οικονομικής κρίσης, της μειωμένης διάθεσης των γεωργικών προϊόντων τους να  βρίσκονται εγκλωβισμένοι σε δανειακές υποχρεώσεις, έναντι των Τραπεζών.
 

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, πρόκειται για αγρότη 38 ετών άγαμο, ο οποίος καλλιεργεί μισθωμένα κτήματα κυρίως κηπευτικά προϊόντα, αμπέλια και ελαιόδενδρα. 

Σε ένα από τα μισθωμένα αγροτεμάχια έχει εγκαταστήσει μεταλλικό θερμοκήπιο το κόστος για την κατασκευή του καλύφθηκε από την δανειοδότηση από μία Τράπεζα , συνολικού ύψος οφειλής ανέρχεται στο ποσό των 37.965,06 Ευρώ. 

Μοναδική πηγή εισοδήματος γι’ αυτόν είναι η γεωργική επιδότηση ύψους 5.478,77 Ευρώ/έτος, η οποία παρακρατείται από την Συνεταιριστική ΄Ενωση Παραγωγών του Δήμου Σητείας για τη συμμετοχή του σ αυτήν.
Περιουσιακά στοιχεία ο δανειολήπτης  δεν διαθέτει, εκτός του μεταλλικού θερμοκηπίου, το οποίο ορθώς το δικαστήριο έκρινε την μη εκποίησή του, καθώς  αποτελεί το μέσο της κύριας εργασίας του, μένει δε σε μισθωμένη κατοικία στην οποία καταβάλλει ενοίκιο.

Το Δικαστήριο έκρινε και αποφάσισε υπέρ του δανειολήπτη τον ορισμό δόσεων 5ετίας δηλ. να πληρώσει 60 μηνιαίες δόσεις των 150 Ευρώ/μήνα = συνολικά θα πληρώσει μόνο 9.000 Ευρ'ω και το υπόλοιπο χρέος του 31.000 Ευρώ  θα διαγραφεί Οριστικά δηλ. έχουμε " κούρεμα " του χρέους  κατά 82%


Τέλος ,για την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών  Κρήτης,  η απόφαση αυτή κρίνεται ως μεγαλύτερης βαρύτητας δικαίωση , καθώς επιβεβαιώνεται  το τεκμήριο της συμβουλευτικής της και του σκεπτικού της ότι , δεν ρευστοποιούνται θερμοκήπια στημένα από εργάτες γης, σε ενοικιαζόμενα στρέμματα γης ,  για εισοδήματα επιβίωσης ,ταυτιζόμενη , με το πνεύμα των Δικαστών Λασιθίου, δημιουργώντας πλέον νόμο, για όλους τους θερμοκηπιάδες, που μαστίζονται από το άγχος και την αγωνία, αλλά προπάντων από κάθε είδους εκβιασμό ότι θα χάσουν τα θερμοκήπια τους.

Με την απόφαση πιστοποιείται για μια ακόμα φορά, ότι οι Ειρηνοδίκες του νησιού, εφαρμόζουν με επάρκεια τις νομοθετικές διατάξεις, βγάζοντας από την υπερχρέωση εκατοντάδες αγρότες. δίνοντας τους την  ζητούμενη ευκαιρία, για  ξεκίνημα μιας νέας κοινωνικής και οικονομικής ζωής.-

Τις επιπτώσεις των χημικών ουσιών στους Έλληνες αναζητά το CROME

Μεγάλη επιβάρυνση υδραργύρου φαίνεται ότι έχουν τα ψάρια της Μεσογείου και ειδικά της Ελλάδας, καθώς... μετρήσεις που έγιναν σε ανθρώπους που κατοικούν σε νησιά και οι οποίοι καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες ψαριών, έδειξαν ότι τα ποσοστά υδραργύρου είναι 2,5 φορές πιο υψηλά σε σχέση με αυτά των κατοίκων άλλων κρατών της Μεσογείου.

Σε συνέντευξη Τύπου με αφορμή την έναρξη του προγράμματος CROME (Cross Mediterranean Environment & Health Network), που έχει στόχο την αξιολόγηση των συνεπειών στη δημόσια υγεία λόγω της έκθεσης σε χημικές ουσίες στην Ελλάδα, τη Σλοβενία, την Ιταλία και την Ισπανία, επιστήμονες επικαλέστηκαν τελευταίες μελέτες για τον υδράργυρο στα ψάρια και τις επιπτώσεις στον πληθυσμό.

Ο Δημοσθένης Σαρηγιάννης, αναπληρωτής καθηγητής του Εργαστηρίου Περιβαλλοντικής Μηχανικής του Τμήματος Χημικών Μηχανικών του Α.Π.Θ. και συντονιστής του προγράμματος CROME, ανέφερε ότι δεν επιβαρύνονται το ίδιο όλα τα ψάρια, ενώ απόρησε για τα νομοθετικά όρια που έχουν καθορισθεί για το ύψος του υδραργύρου που είναι χαμηλότερο στα ψάρια του γλυκού νερού απ΄ ό,τι της θαλάσσης. 

Όπως σχολίασαν οι επιστήμονες που παραβρέθηκαν στη συνέντευξη, οι υψηλές συγκεντρώσεις υδραργύρου στη Μεσόγειο δεν οφείλονται μόνο σε παράγοντες που σχετίζονται με τον άνθρωπο αλλά και σε φυσικά αίτια. Ωστόσο, τα αποτελέσματα αναμένεται να επανεξεταστούν για να προκύψουν συγκριτικά αποτελέσματα. 

Θέμα συζήτησης επίσης στη συνέντευξη ήταν και το ζήτημα τοξικότητας της ατμόσφαιρας λόγω καύσης βιομάζας, καθώς τον περασμένο χειμώνα έγινε γνωστό ότι το 36% των σωματιδίων της ατμόσφαιρας της Θεσσαλονίκης οφείλονταν στην καύση βιομάζας, η οποία έχει πολύ σημαντικές συνέπειες σε περιοχές με πυκνό πληθυσμό και μάλιστα στα παιδιά, στους ηλικιωμένους και στους πάσχοντες από άσθμα. 

«Υπάρχει σημαντική διαφοροποίηση ως προς την τοξικότητα της ατμόσφαιρας κυρίως στα μικρά παιδιά καθώς η επιβάρυνση της υγείας τους είναι πενταπλάσια σε σχέση με τους ενήλικες» τονίζει ο κ. Σαρηγιάννης και υπενθυμίζει ότι ειδική επιτροπή έχει καταθέσει στο ΥΠΕΚΑ πρόταση για επανακαθορισμό των επιπέδων ρύπανσης, καθώς και για τις λύσεις που μπορούν να βρεθούν για τους πολίτες όταν παραβιάζονται τα όρια. 

Σχετικά με τη χρήση κυανίου στις εξορύξεις και τα προβλήματα που αυτό μπορεί να δημιουργήσει, ο καθηγητής Παιδιατρικής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστήμιου του Μονάχου, Στέφαν Μπέσε-Ο'Ραϊλυ, σχολίασε ότι δεν έχουν αναφερθεί βλάβες στην υγεία των ανθρώπων από τη χρήση κυανίου, τονίζοντας όμως πως αυτό δεν σημαίνει ότι όλα είναι ακίνδυνα. Ο ίδιος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Δεν μπορώ να πω αν είναι ασφαλές ή όχι αλλά μέχρι τώρα δεν έχουν καταγραφεί επιπτώσεις. Επιβάλλεται όμως συνεχής παρακολούθηση προκειμένου να τηρούνται όλοι οι όροι ασφαλείας». 

Παρόλα αυτά, προκειμένου να υπάρξουν συγκεντρωτικά στοιχεία για το δίκτυο CROME, θα ληφθεί βιολογικό υλικό από δείγμα πληθυσμού 200 ατόμων περίπου σε τρεις περιοχές της χώρας, ανάμεσα στις οποίες θα είναι και η Χαλκιδική, στην οποία και γίνεται η εξόρυξη. Ο κ. Σαρηγιάννης διευκρίνισε ότι «συγκεκριμένα, θα μελετήσουμε τις επιπτώσεις του περιβάλλοντος στην ανθρώπινη υγεία στην περιοχή του Ασωπού, στη Θεσσαλονίκη εστιάζοντας στη ρύπανση της ατμόσφαιρας και στις επιπτώσεις από τη χρήση βαρέων μετάλλων στη Χαλκιδική».

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 23, 2013

Σαρρής: «Άδικο να χάνεις τέτοια παιχνίδια»


Στον τρόπο που ο Εργοτέλης ισοφαρίστηκε στο 91΄ και περιορίστηκε στον ένα βαθμό από την αναμέτρηση της πέμπτης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας κόντρα στον Πανιώνιο (1-1) στο Ηράκλειο αναφέρθηκε o αμυντικός της κιτρινόμαυρης ομάδας.

O Γιώργος Σαρρής μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 τόνισε πως η φάση του πέναλτι ξεκίνησε από ένα φάουλ που δεν έπρεπε να δοθεί, ωστόσο τόνισε πως στο ποδόσφαιρο τέτοια λάθη συμβαίνουν. Ακόμη, επισήμανε πως τώρα σκοπός των Κρητικών είναι να διορθώσουν τα λάθη τους και να προετοιμαστούν για τον αγώνα του Κυπέλλου κόντρα στον Παναθηναϊκό.

Για την ισοπαλία κόντρα στον Πανιώνιο:
«Είναι δύσκολο να είσαι καλύτερος σε όλο το παιχνίδι και να ισοφαρίζεσαι στο 91’ από ένα αμφισβητούμενο πέναλτι. Κάποιοι θεωρούν ότι είναι, κάποιοι όχι. Κάποιοι πιστεύουν ότι θα μπορούσε να μην το δώσει. Θεωρούμε ότι το φάουλ από το οποίο ξεκίνησε η φάση του πέναλτι δεν έπρεπε να δοθεί. Ωστόσο, οι διαιτητές είναι άνθρωποι και κάνουν λάθη. Το θέμα είναι πως ότι γράφει δεν ξεγράφει. Είχαμε απέναντί μας μια κλειστή ομάδα που προσπαθήσαμε να ανοίξουμε. Είχαμε αρκετές ατομικές ενέργειες, οι οποίες ωστόσο δεν μετουσιώθηκαν σε γκολ. Πήραμε έναν βαθμό και τώρα κοιτάμε τη συνέχεια, το επόμενο παιχνίδι κόντρα στον Παναθηναϊκό».

Για την εικόνα του Εργοτέλη:
« Είναι πολύ όμορφο ότι είμαστε μία από τις τρεις μαζί με Ολυμπιακό και ο Αστέρα που είμαστε αήττητοι. Αυτό είναι πολύ θετικό για την άμυνα, για τις προσπάθειες σου. Βλέπεις ότι αυτά που κάνεις στην προπόνηση βγαίνουν στο παιχνίδι. Όμως σε τέτοια παιχνίδια πρέπει να παίρνεις τη νίκη. Είναι αμαρτία να δέχεσαι γκολ στο 87’ και στο 91’. Θα είχαμε πάρει τρεις βαθμούς και τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά».

Για το φετινό πρωτάθλημα:
«Η ψαλίδα μικραίνει αν εξαιρέσεις τις πολύ μεγάλες ομάδες και αυτό είναι καλό για όλους μας, αλλά και για τις ομάδες . Βάσει της απόδοσής σου θα δείχνεις πού είσαι μετά από κάθε αγωνιστική. Εμείς παίζουμε καλό ποδόσφαιρο και για να χάσουμε βαθμούς πρέπει να πιεστούμε πολύ και ο αντίπαλος να έχει την τύχη με το μέρος του, όπως συνέβη και με τον Πανιώνιο».

Για το παιχνίδι Κυπέλλου:
«Ο Παναθηναϊκός είναι μια μεγάλη ομάδα και δεν πρέπει να την υποτιμήσουμε. Εμείς δεν τα πηγαίναμε καλά στο Κύπελλο τα προηγούμενα χρόνια κάτι που θέλουμε να κάνουμε φέτος. Θα κοιτάξουμε την ομάδα μας, θα είναι μία δύσκολη αναμέτρηση γιατί θα έχει και τον κόσμο του ο αντίπαλος. Θα κοιτάξουμε τα δικά μας θετικά και θα δουλέψουμε τα λάθη μας για να βελτιωθούμε».

Καταδικάζει αλλά ... κατανοεί το Σωματείο Μαγείρων - Ζαχαροπλαστών

Έκλεψε αλλαντικά από ανάγκη!

Καταδικάζει την κλοπή αλλαντικών από εργαζόμενο σε ξενοδοχείο αλλά στέκεται με κατανόηση στο πλάι όλων των εργαζομένων στον κλάδο του επισιτισμού που είναι χαμηλόμισθοι και αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα επιβίωσης. Τα προβλήματα αυτά, μάλιστα, θα ενταθούν το επόμενο διάστημα, με τη στέρηση του επιδόματος ανεργίας.

Η ανακοίνωση του Σωματείου Μαγείρων - Ζαχαροπλαστών

Το Δ.Σ του Σωματείου Μαγείρων - Ζαχαροπλαστών Ν. Ηρακλείου καταδικάζει απερίφραστα μεν οποιαδήποτε ενέργεια των μελών του εμπίπτει στον ποινικό κώδικα. Από την άλλη επιθυμούμε να κατανοήσουμε και να επισημάνουμε την καταφανή ιδιαιτερότητα των οικονομικών συνθηκών που ώθησαν τον συγκεκριμένο υπάλληλο σε μία πράξη ήσσονος ποινικού χαρακτήρα.

Θεωρούμε ότι ο υπάλληλος οδηγήθηκε σε μια τέτοια πράξη, ορμώμενος από την δυσχέρεια της οικονομικής κατάστασης που ενδεχομένως έχει περιέλθει. Είναι γνωστό ότι οι επαγγελματικές κατηγορίες που εκπροσωπούμε απαρτίζονται από χαμηλά αμειβόμενους υπαλλήλους στους οποίους μάλιστα τα δεδουλευμένα καταβάλλονται με εξοντωτικά μεγάλες καθυστερήσεις.

Οφείλουμε να σταθούμε με ανθρωπιά και συμπόνια απέναντι στους συμπολίτες μας που μαστίζονται από την οικονομική κρίση, απέναντι σε όσους σπρώχνει η απελπισία σε ανάλογες πράξεις. Με την ευκαιρία του παρόντος, επισημαίνουμε ότι το ενδεχόμενο της επιβίωσης των ξενοδοχοϋπαλλήλων μετά το πέρας της τουριστικής περιόδου χωρίς την οικονομική ενίσχυση του Ταμείου Ανεργίας, εντείνει ακόμα περισσότερο την αγωνία και την ανησυχία των υπαλλήλων.

Καθιστούμε σαφές ότι από την πλευρά του το Σωματείο Μαγείρων - Ζαχαροπλαστών Ν. Ηρακλείου καταδικάζει μια ενέργεια σαν αυτή καθώς δεν αποτελεί ουσιαστική λύση σε κανένα πρόβλημα ωστόσο στέκεται στο πλευρό όλων των υπαλλήλων που παλεύουν καθημερινά να ανταπεξέλθουν στη σημερινή ζοφερή πραγματικότητα. 

Εφόδους ετοιμάζουν στην Κρήτη οι «ράμπο» για τους κοπανατζήδες του Δημοσίου

 
 Πολλές αναφορές για μη τήρηση του ωραρίου και επείγουσα εγκύκλιος από το υπουργείο για ελέγχους σε συγκεκριμένες υπηρεσίες- τι θα γίνει και με την κατάργηση των αδειών

Η Κρήτη και πολλές υπηρεσίες που παρατηρείται…χαλαρότητα του ωραρίου είναι ο επόμενος στόχος του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔΔ)! Μετά τις αυστηρές εντολές του υπουργού άρχισαν οι έλεγχοι από 1η Σεπτεμβρίου με εφόδους σε δημόσιες υπηρεσίες και σύμφωνα με πληροφορίες τις επόμενες ημέρες ειναι η σειρά της…Κρήτης.

“Δυστυχώς υπάρχουν πολλές αναφορές για υπηρεσίες που αφορούν κυρίως την Περιφέρεια όπως είναι η Κρήτη για μη τήρησ του ωραρίου και…κοπάνες από κάποιους εργαζόμενους χωρίς να υφίσταται λόγος” αναφέρει το υπουργείο και  ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυρ. Μητσοτάκης έδωσε εντολή για διαρκείς ελέγχους τήρησης του ωραρίου εργασίας των δημοσίων υπαλλήλων δίδοντας έμφαση στις…επαρχιακές υπηρεσίες όπου φαίνεται ότι τα πράγματα είναι πιοα χαλαρα!
 

«Γίνεται μια συστηματική προσπάθεια ελέγχου τήρησης του ωραρίου εργασίας στο Δημόσιο» αναφέρει, σε έγγραφο του που διαβιβάστηκε στη Βουλή, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης και προειδοποιεί ότι «πραγματοποιούνται διαρκώς έλεγχοι από το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔΔ) για τον έλεγχο τήρησης του ωραρίου και τον εντοπισμό επί μακρόν απουσιαζόντων υπαλλήλων.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι έφοδοι των ‘Ράμπο’ του Δημοσίου θα γίνουν κυρίως σε…ανυποψίαστες υπηρεσίες και με λιγότερους υπαλλήλους που το…οικογενειακό κλίμα βοηθά σε κοπάνες.

Την ίδια ώρα να περιοριστούν οι άδειες που χορηγούνταν   στους δημοσίους υπαλλήλους ζητά το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και για αυτό αναμένεται να προχωρήσει σε περιστολή των αναρρωτικών αδειών με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να ετοιμάζει τη σχετική νομοθετική ρύθμιση.

Το υπουργειο σε μια προσπάθεια να μαζέψει τις εργατοώρες και τις μέρες που χάνονται ετησίως από την απουσία εργαζομένων λόγω ασθενείας

Μέχρι τώρα οι δημόσιοι υπάλληλοι μπορούσαν να λάβουν συνολικά 44 ημέρες άδεια το χρόνο:
25 ημέρες κανονική άδεια
6 ημέρες μηχανογραφική άδεια
10 ημέρες βραχυχρόνια αναρρωτική άδεια
2 ημέρες άδεια αιμοδοσίας


Κι  εξετάζεται το ενδεχόμενο να μην επιτρέπεται πλέον να χορηγούνται με υπεύθυνη δήλωση του υπαλλήλου οι 4 ημέρες το χρόνο (χωρίς γνωμάτευση ιατρού), ενώ αναμένεται να αλλάξουν και οι προϋποθέσεις χορήγησής τους, με έμφαση στις ιατρικές γνωματεύσεις, αφού σε αυτές αναγράφονταν απίστευτοι λόγοι για την χορήγηση αδειών, όπως αυτή που υπάλληλος του υπουργείο Υγείας έλαβε άδεια τριών εβδομάδων γιατί έπασχε από «τινασσόμενο μέσο δάκτυλο αριστερής χειρός».

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

 
Blogger Templates