Πρόγραμμα εβδομάδας κατάρτισε η ΕΛΜΕ Ηρακλείου για την πρώτη εβδομάδα των κινητοποιήσεών της, κατά της επικείμενης διάλυσης της δημόσιας παιδείας, μετά την κοινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΛΜΕ και της Απεργιακής Επιτροπής Αγώνα.
 


Των προγραμματισμένων δράσεων θα προηγηθεί μουσική εκδήλωση διαμαρτυρίας, την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου, στις 20.30, στο κηποθέατρο "Μάνος Χατζηδάκις" κόντρα στη διάλυση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα στην εκπαίδευση, την υγεία, τη ραδιοτηλεόραση και τις κοινωνικές δομές.
   
Η είσοδος στην εκδήλωση που διοργανώνουν η ΕΛΜΕ Ηρακλείου και η ΕΡΑ Ηρακλείου, είναι ελεύθερη.


Σε ό,τι αφορά στο πρώτο απεργιακό πενθήμερο, οι εκπαιδευτικοί κρίνοντας ότι η κινητοποίηση θα πρέπει να έχει ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά, θα λειτουργεί κάθε μέρα κιόσκι στην πλατεία Ελευθερίας, όπου θα πραγματοποιούνται ποικίλες δράσεις:
 

Καθημερινή δράση ατομική μα και κάθε Συλλόγου Διδασκόντων, με την αμέριστη συμμετοχή του ΔΣ της ΕΛΜΕ και της Απεργιακής Επιτροπής, σε κάθε πόλη - γειτονιά, επαρχία, χωριό. Η άμεση συζήτηση – διάλογος σε κάθε σχολείο, σε κάθε σύλλογο διδασκόντων, στην τοπική κοινωνία και η πρόταση - συμμετοχή μένει και επιμένει ευκταία και αναμενόμενη!
Διακίνηση και παρουσίαση υλικού απεργιακής κινητοποίησης (αφίσες, πανό,  επιστολές, κείμενα ΕΛΜΕ – ΟΛΜΕ).

 

Τα ποσοστά απεργίας θα καταγράφονται καθημερινά ανά σχολείο από επιτροπή στα γραφεία της ΕΛΜΕ μετά από επικοινωνία με τις σχολικές μονάδες.
 

Δημιουργία Απεργιακού Ταμείου Αλληλεγγύης.
Με θέση και βάση τα παραπάνω οργανώθηκε το πρόγραμμα της πρώτης απεργιακής εβδομάδας:


Οι συνάδελφοι απεργοί βρίσκονται κάθε πρωί στα σχολεία τους απ’ όπου συντονισμένα κατευθύνονται σε πορεία για τις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας – συλλαλητήρια μαζί με γονείς και μαθητές.
 

Για τα σχολεία της επαρχίας η ΕΛΜΕ θα διευκολύνει τη μεταφορά με λεωφορεία. Όπου, αυτό δεν είναι εφικτό, να οργανωθούν τοπικές συγκεντρώσεις – διαμαρτυρίες.


Δευτέρα 16/9/2013: 1η ημέρα απεργίας
Συγκέντρωση απεργών συναδέλφων, γονέων, μαθητών στα σχολεία και συγκροτημένη κάθοδος-πορεία προς την πλατεία Ελευθερίας.
 

10:30 π.μ. Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Ελευθερίας-  πορεία προς την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Κατάθεση αιτημάτων Ομοσπονδίας
- Συγκρότηση ολιγομελών τμημάτων μαθητών
- Αναίρεση αναγκαστικών μετακινήσεων
- Μονιμοποίηση αναπληρωτών-ωρομισθίων 
- Ωράριο εκπαιδευτικών/διευθυντών/υποδιευθυντών
Επαναπρόσληψη όλων των συναδέλφων που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα και επαναφορά όλων των ειδικοτήτων καθηγητών που καταργήθηκαν. Ουσιαστική στήριξη της δημόσιας τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης.
 

12:00 π.μ. Συνέντευξη Τύπου στα γραφεία της ΕΛΜΕ.
 

19:00 μ. μ. Συνάντηση- συντονισμός- συζήτηση στο Κιόσκι ΕΛΜΕ (Πλατεία Ελευθερίας) με Σωματεία- Φορείς- Γονείς- Μαθητές.


Τρίτη 17/9/2013: 2η ημέρα απεργίας:
10:30 π μ. Συγκέντρωση απεργών συναδέλφων, γονέων, μαθητών στα σχολεία και συγκροτημένη κάθοδος-πορεία-συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης (Λεωφόρος Κνωσού).

Απόγευμα: Δράσεις- συγκεντρώσεις ανά σχολείο. Οι σύλλογοι διδασκόντων μαζί με τους διευθυντές να οργανώσουν μέσα στη βδομάδα δράση «ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» - αν είναι δυνατόν Τρίτη απόγευμα μαζικά.


Τετάρτη 18/9/2013: 3η ημέρα απεργίας:
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας- πορεία με απεργία ΑΔΕΔΥ. (Ο τόπος και η ώρα θα ανακοινωθούν σε συνεννόηση με το νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ και άλλα σωματεία.)


Πέμπτη 19/9/2013: 4η ημέρα απεργίας: 
Συνεννόηση με ΑΔΕΔΥ και σωματεία και (πιθανότατα) Γενική Συνέλευση στο σινέ Αστόρια για επανεκτίμηση απεργίας και πρόταση για την επόμενη εβδομάδα.

Παρασκευή 20/9/2013: 5η ημέρα απεργίας:
19:30 Ανοιχτή συζήτηση πλατεία Ελευθερίας: Νέο Λύκειο- Νέο Τεχνολογικό.
Συναυλία πλατεία Ελευθερίας. Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε τραγουδώντας.


Δείτε το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων εδώ.