Social Icons

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 14, 2013

Μοίρασαν διαρκείας ΟΦΗ και Εργοτέλη τα S/M Χαλκιαδάκης και η El Bisco

Οι εκπρόσωποι των δυο εταιρειών που παραμένουν στο πλευρό τόσο του ΟΦΗ όσο και του Εργοτέλη παρέδωσαν 20 εισιτήρια διαρκείας. 
Οι εκπρόσωποι των δυο εταιρειών που παραμένουν στο πλευρό τόσο του ΟΦΗ όσο και του Εργοτέλη παρέδωσαν 20 εισιτήρια διαρκείας.

Τα S/M Χαλκιαδάκης και η εταιρεία El Bisco και παρέδωσαν 20 εισιτήρια διαρκείας (15 του ΟΦΗ και 5 του Εργοτέλη), σε εκδήλωση που έγινε στο κατάστημα Χαλκιαδάκης ΜΑΧ στη Ν. Αλικαρνασσό.

Οι εκπρόσωποι των δυο εταιρειών που παραμένουν στο πλευρό τόσο του ΟΦΗ όσο και του Εργοτέλη παρέδωσαν 20 εισιτήρια διαρκείας (15 του ΟΦΗ και 5 του Εργοτέλη) για τη νέα αγωνιστική περίοδο στους νικητές του σχετικού διαγωνισμού που διενεργήθηκε από την εταιρία ΑΛΛΑΤΙΝΗ.

Το «παρών» έδωσαν από τα Σούπερ Μάρκετ «Χαλκιαδάκης» ο Βαγγέλης Αποστολάκης και από την εταιρεία «Εl Bisco» ο Κώστας Ρουμπάκης. Ακόμη οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ Ζε Εντουάρντο, Ανδρέας Λαμπρόπουλος και Εργοτέλη Μηνάς Πίτσος και Χρήστος Χρυσοφάκης, οι οποίοι παρέδωσαν στους τυχερούς τα διαρκείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

 
Blogger Templates