Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο συνεδριακό κέντρο της ΑΝΕΚ Lines, χορηγού της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ.
Τις νέες εμφανίσεις για την αγωνιστική σεζόν που διανύουμε παρουσίασε το βράδυ της Πέμπτης (12/9) η ΠΑΕ Πλατανιάς. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο συνεδριακό κέντρο της ΑΝΕΚ Lines, χορηγού της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ και οι νέες φανέλες απέσπασαν κολακευτικά σχόλια από τους παρευρισκόμενους. Το «παρών» έδωσε σύσσωμο το Διοικητικό Συμβούλιο της ομάδας, με επικεφαλής τον πρόεδρο, Στέλιο Βαρουξάκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου