Συναγερμός
σήμανε στο Πολεμικό Ναυτικό καθώς μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα ένα
ακόμα στέλεχός του έβαλε τέλος στη ζωή του. Σύμφωνα με το onalert
πρόκειται για 35χρονο διοικητικό υπάλληλο που έβαλε τέλος στη ζωή του.
Πληροφορίες
απο το Ναύσταθμο αναφέρουν ότι ο 35χρονος είχε ενημερωθεί ότι θα
απολυθεί. Πηγές από το Πολεμικό Ναυτικό ωστόσο διαψέυδουν αυτη την
εκδοχή. Στις 19 Αυγούστου είχε αυτοκτονήσει επικελευστής του ΠΝ μέσα στο πλοίο που υπηρετούσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου