Το ΔΣ της ΕΛΜΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ , καλεί τους γονείς και μαθητές , σε συνάντηση για να οργανωθεί, όπως αναφέρει, "Από κοινού ο αγώνας ενάντια στις πολιτικές  κατάργησης ουσιαστικά της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης , του νέου σχολείου , νέου τεχνολογικού λυκείου ,τις διαθεσιμότητες – απολύσεις- αλλά και συνολικά ενάντια στην πολιτική της Κυβέρνησης -ΕΕ – Τρόικας".
Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί αύριο Τρίτη  στο  3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ, (Δημοκρατίας) στις 7.00 το απόγευμα.