Οι μαθητές που πέτυχαν την εισαγωγή τους σε ΑΕΙ και ΤΕΙ βραβεύονται από τον Ροταριανό Όμιλο Ηρακλείου.
Ένα χειροπιαστό «μπράβο!» θα λάβουν μαθητές των νυχτερινών λυκείων της πόλης, που πέτυχαν την εισαγωγή τους σε ΑΕΙ και ΤΕΙ από τον Ροταριανό Όμιλο Ηρακλείου την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, στις 19:30, στην αίθουσα «Καστελάκη» του Επιμελητηρίου Ηρακλείου.
Τους μαθητές και τις μαθήτριες που παράλληλα με τις επαγγελματικές, οικογενειακές και άλλες υποχρεώσεις τους, κατάφεραν με αξιοθαύμαστη αποφασιστικότητα, να πραγματοποιήσουν ένα όνειρο ζωής έστω και με κάποια χρόνια καθυστέρησης.
Πρόκειται για μια θεσμοθετημένη δράση που πραγματοποιείται αρκετά χρόνια από τον Ροταριανό Όμιλο Ηρακλείου, με στόχο να περάσει το μήνυμα ότι η δύναμη της θέλησης, μπορεί να νικήσει οποιοδήποτε εμπόδιο.
Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Επιμελητηρίου Ηρακλείου και η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου