Social Icons

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 14, 2013

Κέντρο Εκπαίδευσης Δημοσιογράφων το Ι.Ε.Τ.


Από τη Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας

Το Ινστιτούτο Επαρχιακού Τύπου θα αποτελέσει ένα από τα τέσσερα Media Park που θα δημιουργηθούν στην Ελλάδα από τη Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας. Την επισήμανση αυτή έκανε ο γενικός γραμματέας Μέσων Ενημέρωσης Ιωάννης Παναγιωτόπουλος, ο οποίος βρέθηκε στα Χανιά και επισκέφτηκε το Μουσείο Τυπογραφίας καθώς  και το Ι.Ε.Τ. (Ιδρυμα 'Αγία Σοφία') στους Αγίους Πάντες Αποκορώνου.

Ο κ. Παναγιωτόπουλος, μιλώντας στα 'Χανιώτικα Νέα', υπογράμμισε ότι «για να βοηθήσουμε τον χώρο της σύγχρονης δημοσιογραφίας και κυρίως λόγω των προβλημάτων που υπάρχουν όσον αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση των δημοσιογράφων -γιατί, όπως είναι γνωστό, η κρίση έχει πλήξει ιδιαίτερα τον Τύπο και τα Μ.Μ.Ε.- έχουμε καταρτίσει  ένα πρόγραμμα το οποίο έχει ως στόχο να δημιουργήσουμε τέσσερα Media Park: Στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, ενώ το τέταρτο επιλέξαμε να δημιουργηθεί εδώ στα Χανιά και συγκεκριμένα στο Ινστιτούτο Επαρχιακού Τύπου. Στα Media Park θα γίνονται εκπαιδευτικές δράσεις στον χώρο της δημοσιογραφίας, των New Media και της σύγχρονης δημοσιογραφίας  καθώς και προγράμματα  Summer School, τα οποία θα χρηματοδοτηθούν μέσα από το Ε.Σ.Π.Α.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

 
Blogger Templates