Από τη Γραμματεία Ενημέρωσης κα Επικοινωνίας
Ο κ. Παναγιωτόπουλος, μιλώντας στα 'Χανιώτικα Νέα', υπογράμμισε ότι «για να βοηθήσουμε τον χώρο της σύγχρονης δημοσιογραφίας και κυρίως λόγω των προβλημάτων που υπάρχουν όσον αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση των δημοσιογράφων -γιατί, όπως είναι γνωστό, η κρίση έχει πλήξει ιδιαίτερα τον Τύπο και τα Μ.Μ.Ε.- έχουμε καταρτίσει ένα πρόγραμμα το οποίο έχει ως στόχο να δημιουργήσουμε τέσσερα Media Park: Στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, ενώ το τέταρτο επιλέξαμε να δημιουργηθεί εδώ στα Χανιά και συγκεκριμένα στο Ινστιτούτο Επαρχιακού Τύπου. Στα Media Park θα γίνονται εκπαιδευτικές δράσεις στον χώρο της δημοσιογραφίας, των New Media και της σύγχρονης δημοσιογραφίας καθώς και προγράμματα Summer School, τα οποία θα χρηματοδοτηθούν μέσα από το Ε.Σ.Π.Α.».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου