Social Icons

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 13, 2013

Σήκωσε το...γάντι η Δέσποινα Συγγελάκη!



Σκληρή αναφορά και αιχμές για τα όσα συμβαίνουν στο δήμο Ηρακλείου
Τα όσα έχουν συμβεί τις τελευταίες ώρες στο δήμο Ηρακλείου και το 'αδειασμα' της αντιδημάρχου από το δήμαρχο και τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΗ κ.Στειακάκη τελικά μάλλον δεν είναι και τόσο...αθώα -και ίσως και όχι τυχαία- και θα έχουν και συνέχεια!
Η κ.Συγγελάκη προφανώς θεώρησε ότι έπρεπε να δώσει τη δική της απάντηση και σήκωσε το γάντι : 'απάντησε' στους συναδέλφους της λέγοντας ότι 'αγωνιούν για την προβολή και το παρασκήνιο'!  Μάλιστα η συγκεκριμένη αναφορά της στην προσωπική της σελίδα στο Facebook ερμηνεύεται από πολλούς ως αιχμή για τους κ.Κουράκη και Στειακάκη που έκοψαν την εισήγηση της για τα τέλη της ΔΕΥΑΗ , αλλά και για άλλους συναδέλφους της που παραπονέθηκαν (όπως η κ.Τιτομιχελάκη). Συγκεκριμένα η κ.Συγγελάκη έγραψε στην προσωπική της σελίδα:
"Τελικά είναι πολύ δύσκολο να κρατήσει κάποιος την ψυχραιμία του, πολύ περισσότερο την ευπρέπεια του!!!
Σε μια περίοδο που το κοινωνικό κράτος καταρρέει και οι πιο ευάλωτοι συνάνθρωποί μας αναζητούν μια τελευταια ελπίδα στα δημόσια πρόσωπα, κάποιοι αγωνιούν απλά για την προβολή και το παρασκήνιο. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΕΡΘΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ!!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριότερες ειδήσεις - Ειδήσεις Google

 
Blogger Templates