Αδύνατη η λειτουργία του σχολείου
Με μόλις δύο δασκάλους λειτουργεί το 3ο Ειδικό
Δημοτικό σχολείο Ηρακλείου, που στεγάζεται στο κτίριο της πρώην
Παιδαγωγικής Ακαδημίας.
Το σχολείο φιλοξενεί 44 παιδιά και δε διαθέτει το απαραίτητο προσωπικό για να καλύψει τις ανάγκες τους.
Ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, κ.Μανόλης Ανδρουλάκης, τονίζει στην εφημερίδα «Πατρίς» πως «κάθε χρόνο αντιμετωπίζουμε τις ίδιες δυσκολίες, ωστόσο φέτος είναι πολύ εντονότερο το πρόβλημα, το σχολείο καν δεν ξεκίνησε.
Άλλες φορές ξεκινούσαμε δειλά- δειλά με μικροπροβλήματα».
Σύμφωνα με έγγραφο του συλλόγου προς τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, οι ανάγκες των μαθητών του σχολείου είναι πολυεπίπεδες.
Συγκεκριμένα, δέκα παιδιά παρουσιάζουν κινητικές δυσκολίες με τα έξι από αυτά να βρίσκονται σε αναπηρικό αμαξίδιο, οχτώ παιδιά έχουν ιστορικό κρίσεων, ένα παιδί χρήζει καθημερινής χορήγησης φαρμάκου στο σχολείο, δώδεκα παιδιά έχουν διαγνωσμένο αυτισμό ενώ από τα 44 παιδιά τα 31 δεν αυτοεξυπηρετούνται στις βασικές τους ανάγκες (σίτιση – τουαλέτα).
«Για να μπορέσει το σχολείο να ικανοποιήσει τις ανάγκες των παιδιών μας, σύμφωνα με τη Διεύθυνση του σχολείου απαιτούνται δέκα εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής, δύο εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων (μουσικός, γυμναστής), έξι μέλη ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού (εργοθεραπευτής, κοινωνικός λειτουργός, εργοθεραπευτής, νοσηλευτής, φυσικοθεραπευτής, ψυχολόγος), τρία μέλη ειδικού βοηθητικού προσωπικού Ε.Β.Π.
Σήμερα, δυο μέρες μετά τον αγιασμό στο σχολείο υπηρετούν δύο δάσκαλοι Ε.Α.Ε., ένας εκπαιδευτικός ειδικότητας (γυμναστής), τέσσερα μέλη ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού (κοιν. λειτουργός, λογοθεραπευτής, φυσικοθεραπευτής, ψυχολόγος)», αναφέρει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου.
Το σχολείο φιλοξενεί 44 παιδιά και δε διαθέτει το απαραίτητο προσωπικό για να καλύψει τις ανάγκες τους.
Ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, κ.Μανόλης Ανδρουλάκης, τονίζει στην εφημερίδα «Πατρίς» πως «κάθε χρόνο αντιμετωπίζουμε τις ίδιες δυσκολίες, ωστόσο φέτος είναι πολύ εντονότερο το πρόβλημα, το σχολείο καν δεν ξεκίνησε.
Άλλες φορές ξεκινούσαμε δειλά- δειλά με μικροπροβλήματα».
Σύμφωνα με έγγραφο του συλλόγου προς τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, οι ανάγκες των μαθητών του σχολείου είναι πολυεπίπεδες.
Συγκεκριμένα, δέκα παιδιά παρουσιάζουν κινητικές δυσκολίες με τα έξι από αυτά να βρίσκονται σε αναπηρικό αμαξίδιο, οχτώ παιδιά έχουν ιστορικό κρίσεων, ένα παιδί χρήζει καθημερινής χορήγησης φαρμάκου στο σχολείο, δώδεκα παιδιά έχουν διαγνωσμένο αυτισμό ενώ από τα 44 παιδιά τα 31 δεν αυτοεξυπηρετούνται στις βασικές τους ανάγκες (σίτιση – τουαλέτα).
«Για να μπορέσει το σχολείο να ικανοποιήσει τις ανάγκες των παιδιών μας, σύμφωνα με τη Διεύθυνση του σχολείου απαιτούνται δέκα εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής, δύο εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων (μουσικός, γυμναστής), έξι μέλη ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού (εργοθεραπευτής, κοινωνικός λειτουργός, εργοθεραπευτής, νοσηλευτής, φυσικοθεραπευτής, ψυχολόγος), τρία μέλη ειδικού βοηθητικού προσωπικού Ε.Β.Π.
Σήμερα, δυο μέρες μετά τον αγιασμό στο σχολείο υπηρετούν δύο δάσκαλοι Ε.Α.Ε., ένας εκπαιδευτικός ειδικότητας (γυμναστής), τέσσερα μέλη ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού (κοιν. λειτουργός, λογοθεραπευτής, φυσικοθεραπευτής, ψυχολόγος)», αναφέρει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου