Πρόκειται για τα σχολεία σε Παναγιά, Στέρνες, Καρκαδιώτισσα και Καβροχώρι - Το επίσημο έγγραφο ήλθε πριν δυο μέρες, αλλά δεν κοινοποιείται λόγω ... απουσίας δασκάλων!
Καλά νέα για τέσσερα σχολεία του Ηρακλέιου, που
έκλεισαν το καλοκαίρι και από ότι φαίνεται... ξανανοίγουν, με απόφαση
του Υπουργείου Παιδείας. Πρόκειται για τα σχολεία σε Παναγιά, Στέρνες,
Καρκαδιώτισα και Καβροχώρι, όπου θα χτυπήσει ξανά κουδούνι, σύμφωνα με τον τέως αιρετό ΑΠΥΣΠΕ και διευθυντή του ΕΕΕΕΚ Τυμπακίου Ζαχαρία Καψαλάκη.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το επίσημο έγγραφο βρίσκεται εδώ και δύο ημέρες στο Ηράκλειο, αλλά δεν κοινοποιείται, γιατί δεν υπάρχουν δάσκαλοι να στελεχώσουν τα σχολεία!
Την ίδια ώρα παραμένουν στο νομό 100 κενά δασκάλων και 50 νηπιαγωγών.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το επίσημο έγγραφο βρίσκεται εδώ και δύο ημέρες στο Ηράκλειο, αλλά δεν κοινοποιείται, γιατί δεν υπάρχουν δάσκαλοι να στελεχώσουν τα σχολεία!
Την ίδια ώρα παραμένουν στο νομό 100 κενά δασκάλων και 50 νηπιαγωγών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου